Iza salona Ruža stoji tradicija duga 45 godina, kultni je frizerski brend, a ujedno i jedini koji već 20 godina među svojim salonima ima Institut Kerastase, a sada i Ruža Essentials postaje prvi L'Oréal Flagship u regiji namjenjen urbanim ženama i muškarcima koji žele vrhunsku uslugu i kvalitetu po nešto pristupačnijim cijanama no što je to Institut Kerastase.
Uloga ovog Flagshipa je da donosi i prvi lansira sve L'Oréal Professionnel inovacije i novitete te tehnološka dostignuća i spaja ih sa vrhunskom expertizom Ružinog stručnog tima.
Nakon dugogodišnje uspješne suradnje salona Ruža Essentials s brendom L'Oréal Professionnel na području koloracije, u novoj razigranijoj varijanti suradnje L'Oréal Professionnel, Ruža Essentials svojim klijenticama na jednom mjestu nudi sve što požele - od neizostavne koloracije i hair spa tretmana koje možete isprobati samo u Ruži Essentials pa sve do prvog patentiranog fillera za kosu čime će Ruža Essentials pružiti svojim klijentima transformacije za savršenu kosu.
"Za savršenu kosu", upravo ta rečenica jednostavno, ali sveobuhvatno sažima misiju, strast i cilj svih Ružinih salona.
Savršena kosa, kosa kakvu svi priželjkujemo rezultat je HAIR SPA tretmana koji nas vode do zdravog vlasišta i kose, ali i savršene boje i frizure.
Inovativni HAIR SPA tretmani, jedinstveni uređaji za njegu kose i vlasišta, Ruža Signature tehnike bojenja i presonalizirani pristup krojen po mjeri svakog klijenta DNA su usluga svakog od Ružinih salona, a i dio rutine brige o kosi Ružinih ambasadorica koje potvrđuju expertizu i kvalitetu stručnog tima Ruža.
Ruža Essentials sada odlazi korak dalje pa će tako, prateći svjetske trendove digitalizacije i digitalnog marketinga, damama i muškarcima u salonu po prvi puta službeno omogućiti korištenje jedinstvene digitalne aplikacije L'Oréal Professionnela Style my Hair Pro koja omogućuje projekciju određene koloracije na vlastitoj kosi, a ujedno djelatnicima salona olakšava i unapređuje odabir odgovarajuće nijanse za nepogrešivu boju kose.
Osim podizanja kvalitete takvog odabira, zajedničkog cilja bez kompromisa, napuštanjem nijansera u fizičkom obliku osjetno će se smanjiti količina utrošenog potrošnog materijala čime će L'Oréal Professionnel i Ruža Essentials još jednom dokazati kako im briga za zaštitu okoliša predstavlja svakodnevni imperativ, ali i veliko zadovoljstvo. Tako će se u ovom Flagship salonu moći naći eko dizajnirani materijali s jasnom ekološkom porukom brenda i salona.
Ruža Essentials još jednom dokazuje vodstvo u modnoj inovativnosti te trendseetinga kod nas.
Upravo su to prepoznale mnoge domaće zvijezde i influenseri koje svoju kosu povjeravaju isključivo Ružinom timu.
Čitajte i:
Odobrila Kim Kardashian: Vizažist za kojim luduju slavne dame izbacio vlastitu kolekciju