Kendall Jenner

 MARECHAL AURORE/ABACA/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
Zaštitno lice

Kendall Jenner nova je svjetska ambasadorica poznatog brenda

S novom kampanjom lansirani su i novi make-up proizvodi, a Kendall je već istaknula svoje favorite.

S novom kampanjom lansirani su i novi make-up proizvodi, a Kendall je već istaknula svoje favorite.

Poslije slavnih imena i lica, kao što su Cybill Shepherd, Viola Davis, Diane Keaton, Andie MacDowell, Beyoncé, Jane Fonda, Elle Fanning ili Eva Longoria, globalna ambasadorica kozmetičkog brenda L’Oréal Paris postala je jedna od trenutno najtraženijih manekenki, Kendall Jenner. Kao što je objavljeno, 27-godišnja poduzetnica, model i medijska zvijezda pridružila se skupini svjetski poznatih žena koje su izgovorile prepoznatljiv slogan „Jer ja to zaslužujem” (engleski „I’m worth it”), a kampanja će početi u rujnu.

„Počašćena sam što sam dio novog sestrinstva snažnih, moćnih žena i što mogu izgovoriti te legendarne riječi”, rekla je Kendall Jenner u objavi na Instagramu, zadovoljna što se može pridružiti L‘Oréalu i imati priliku utjeloviti sve što ta marka predstavlja. Ni L‘Oreal nije štedio na lijepim riječima; kako je rekla Delphine Viguier-Hovasse, globalna predsjednica brenda, Kendall Jenner utjelovljuje sve ono za što se generacija Z zalaže, ima prepoznatljiv imidž, stalno napreduje i svjesna je svoje vrijednosti te inspirira druge da jednako postupaju.

S novom kampanjom lansirani su i novi proizvodi, a Kendall je već istaknula svoje favorite. To su podloga Infallible Fresh Wear Foundation, matirajući tekući ruž za usne Infallible Matte Resistance i maskara Paris Original Telescopic Mascara. Kendall u objavi tvrdi da su cjenovno pristupačni L‘Orealovi proizvodi dio njezine svakidašnjice još otkad je bila djevojčica, zbog toga joj je ovaj trenutak još posebniji. „Ja to zaslužujem, baš kao i vi”, završila je.

image

Kendall Jenner pridružila se skupini slavnih globalnih ambasadorica L‘Oreala

KENDALL JENNER/ INSTAGRAM

Slavni slogan osmislila je 1973. godine tada 23-godišnja copywriterica Ilon Specht, koja je radila s hrpom dvostruko starijih muškaraca koji su kampanje beauty proizvoda za žene očito osmišljavali iz muškog kuta. Ljutita zbog takvog pristupa, Ilon je osmislila pomalo buntovni slogan koji je pokazao da žena želi dobro izgledati za sebe i za nikog drugog. Drugi u njemu vide izraz čistog konzumerizma, no činjenica je da je to bila prekretnica, jer su žene tada prvi puta u reklamnoj kampanji govorile same za sebe. Kasnije je slogan promijenjen u „Ti to zaslužuješ”, a u novije vrijeme u „Mi to zaslužujemo”, vjerojatno zato da bude prihvatljiviji u trenutku u kojem živimo.

Linker
26. travanj 2024 15:01