Eko-ratnica

Cara Delevingne u lažnoj beauty kampanji promovira zaštitu okoliša

"Mali koraci mogu napraviti veliku promjenu", smatra slavna manekenka koja posljednjim projektom promovira ekološke izvore energije.

Njezino lice je prepoznatljivo diljem svijeta, pojavila se u brojnim modnim i beauty kampanjama, na modnim pistama i velikim događajima. Model i aktivistica Cara Delevingne zato svoju prisutnost i utjecaj koristi za pozitivne stvari i podizanje svijesti javnosti - posljednjom kampanjom fokusirana je na podizanje svijesti o važnosti ekologije.

U suradnji sa švedskom elektroenergetskom tvrtkom Vattenfall, Cara se pojavila kao zaštitno lice za tonik za lice u spreju, a jedino što treba naglasiti je - zapravo nije riječ o beauty kampanji već o lažnoj promociji koja je rađena sa svrhom privlačenja pažnje. Na fotografijama i u promotivnom videu Cara zaranja u bazen dok nosi srebrnu slip haljinu i pritom se prska maglicom za lice.

Projekt želi skrenuti pažnju na vodik bez fosilnih goriva koji služi kao čisti izvor energije: "radi se o gorivu koje emitira vodu umjesto ugljičnog dioksida" - koje je potpuno čisto i sigurno za planet, objašnjavaju iz tvrtke Vattenfall. Kako bi pokazali koliko su te emisije čiste, proizveli su Industrial Emissions Face Mist - proizvod koji je napravljen od industrijskih otpadnih voda i toliko je čist da se Cara s njim bez problema šprica po licu. Nije riječ o proizvodu koji će biti dostupan za kupovinu već o alatu koji je poslužio za potrebe ove kampanje. "To je boca sustavne promjene, ona koja osvježava svačiji pogled na ovakav izvor energije i čiste emisije koje proizvodi", kazali su.

"Dok sam odrastala nisam bila svjesna problema zagađenja okoliša, ali kada sam shvatila da želim imati djecu jednog dana, uvidjela sam da je svijet strašno mjesto. Kada sam radila kao manekenka, bila sam dosta nesvjesna. Nisam znala koliko je modna industrija štetna za okoliš, no s vremenom sam se educirala i puno naučila o toj problematici", kazala je Cara, koja je između ostalog ambasadorica kuće Chanel. Sada je oprezna i oko kozmetičkih brendova koje bira, pa preferira clean brendove: Tata Harper Westman Atelier koji proizvode kozmetiku u skladu s načelima očuvanja okoliša, a svoju prisutnost koristi kako bi sve pozvala na ekološki osvještenije izbore.

Linker
23. travanj 2024 02:50