Britanski brend Burberry na Tjednu mode u Londonu je istovremeno predstavio novu žensku i mušku kolekciju, a modna kuća je, baš poput i brojnih drugih, prihvatila “see-now-buy-now” koncept, zahvaljujući kojem trendseterice više ne moraju čekati šest mjeseci da komadi iz nove linije dođu u prodaju.
Kolekcija je inspirirana romanom “Orlando”, britanske spisateljice Virginije Woolf, a kreativni direktor modne kuće Christopher Bailey otkrio je kako se vodio “idejom življenja u različitim razdobljima i fluidnošću rodova”.
– Mislim da se modna industrija dramatično mijenja zbog tehnologije, ali i drugačijeg ponašanja i mi se moramo prilagoditi mijenama. Zbog toga sam inspiraciju potražio u prošlosti, a način na koji komuniciramo kolekciju je vrlo suvremen i moderan – izjavio je Cristopher Bailey, čijom su kolekcijom za proljeće/ljeto 2017. prevladavale zelene nijanse, zagasito ružičasta te zemljano žuti tonovi.
Najupečatljiviji komadi bile su jakne i baloneri inspirirane britanskim vojničkim stilom te uske hlače napravljene od cijelog spektra materijala: od svile i kašmira pa sve do trapera i vune. Novu Burberry kolekciju provjerite u našoj galeriji !