Nove kolekcije nose ljetnu nostalgiju jer odjeća obojena u sve nijanse bež podsjeća na golu kožu.
Dolazak jesenskih dana obilježite naglašavanjem preplanulog izgleda. U tome ne pomažu samo kozmetički preparati (poput bronzera i “zemljanih” sjenila) već i izbor boje odjeće. Osim bijele ili neonskih nijansi, za koje je poznato da ističu osunčanost, bež tonovi također će poslužiti kao mjera boravka pod vedrim nebom. Pokazat će, naime, koliko je koža tamnija od sakoa ili bluze u boji pijeska, meda, slonovače, lješnjaka i drugih nijansi iz palete boja bliskih bojama puti.
S ovim će nijansama nezapaženo proći i neizbježno “izbljeđivanje” do prirodne boje kože, a kad nestane i posljednji znak da ste ljeto proveli na plaži, odjenite onu bež nijansu najbližu vašem tenu. Postići ogoljeni dojam osobito je privlačno u smiraj ljeta, prije nego što se odjenu kaputi i puloveri. Toga su svjesni i modni dizajneri koji u predjesenskim kolekcijama imaju čitav dijapazon artikala u nekoj od bež nijansi. No čak i više od intrigantnog dojma golotinje, ovim se nijansama postiže profinjen izgled, čak i kad je riječ o strogo ležernim, ili pak sportskim komadima.
Dobar primjer je kolekcija francuske marke Lacoste. Njihove prepoznatljive polo majice sa znakom krokodila u kombinaciji s vrećastim hlačama od kepera - oboje u istoj, pješčanoj nijansi - izgledaju jednako elegantno kao bilo koje klasično poslovno odijelo. Jer ovi odjevni setovi, naime, imaju nešto od strogosti vojničke uniforme pa djeluju ozbiljno bez obzira na ležerne krojeve.
Romantičnu stranu tih nijansi, koje bi mnogi na prvu nazvali bezličnima, pokazala je pak Maria Grazia Chiuri u kolekciji za kuću Christian Dior nadahnutu baletnim plesačicama. A otmjenost “putene” skale najvidljivija je u kolekciji Burberry - ništa čudno, jer je najpoznatiji artikl britanske modne kuće baloner od vunenog gabardena fine krem nijanse.
Njihov kreativni direktor Riccardo Tisci dizajnirao je više varijanti tog modnog klasika, koji se nosi uz uske hlače, svilene košulje i kožnate gležnjače istovjetne boje.
Monokromni izgled u jednakoj je mjeri strog i ženstven pa je odmah postao omiljen među poslovnim ženama, kao i među svim zvijezdama iz svijeta filma i zabave kojima je važno da se predstave kao profesionalke u svom poslu. Imamo 14 komada u svim bež nijansama!
Pripremila Iva Gradišer