
Nakon siječanjske kampanje za kolekciju koju je britanska dizajnerica Stella McCartney kreirala za Adidas, Madonnina kći Lourdes Maria Ciccone Leon (24) nedavno je postala zaštitno lice i proljetne kampanje Marca Jacobsa. “Njen stil je razigran, atraktivan i vrlo individualistički, baš po mjeri mog brenda”, rekao je 57-godišnji američki dizajner kojeg s Lourdesinom obitelji veže dugogodišnja poslovna suradnja, ali i 13-godišnje prijateljstvo s pop-kraljicom Madonnom, koju je upoznao u vrijeme dok je bio kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton.
Lola, kako Lourdes zovu od milja, manekenski je debi imala prije dvije godine u proljetnoj kampanji kuće Miu Miu, a uslijedile su kampanje za kolekciju Jean-Paula Gaultiera za Supreme te kampanja za liniju sportske odjeće Parade x Juicy Couture. No, Lourdes ima iskustva i u dizajniranju odjeće.
Naime, kad je prije deset godina njena majka osnovala Material Girl, brend odjeće za tinejdžere (vodi ga američka pjevačica, glumica i influencerica Pia Mia, a dostupan je u trgovinama Macy’s), Lourdes je kao “glas generacije” aktivno sudjelovala u kreiranju kolekcija, razvijajući pritom vlastiti modni stil. A nakon manekenske karijere planira se posvetiti - dizajnerskoj.