Modni trikovi

Evo kako je bilo na prvoj radionici odijevanja za žene u Zagrebu

Modna stilistica Ivana Pavić odlučila je napraviti radionicu sa svrhom da osvjesti moć odjevanja i koliku snažu poruku ono može poslati.

Edukacijska radionica odijevanja Stilska jednadžba namijenjena je ženama koje kroz personalizirani pristup te mnoštvo interaktivnih primjera žele naučiti kako poboljšati svoj dosadašnji stil odijevanja. Budući da su ljudi prvenstveno vizualna bića, prva informacija koju dobivamo o nekoj osobi prilikom upoznavanja jest prvi dojam i to onaj vizualni. Način odijevanja te cijeli stav i energija kojom zračimo je primarno komunikacija, prije same komunikacije riječima. Zato je izrazito važno da svoju poruku uskladimo s načinom odijevanja.

image

Ivana Pavić

PRESS

U samom središtu Zagreba, u BIZkohsnici, održana je prva edukacijska radionica za žene pod nazivom Stilska jednadžba. Projekt je osmislila i organizirala stilistica Ivana Pavić koja je također najavila da ovo neće biti jedina radionica ovog tipa. Na radionici koja je trajala cijeli dan, sudionici su naučili kako se oblačiti s obzirom na svoju građu tijela, koje krojeve nositi te kako ukomponirati deset odjevnih komada nebrojeno puta, a da uvijek izgledate lijepo i dotjerano.

image
PRESS
image
PRESS

Najviše pažnje sudionicama posvećeno je ‘sparivanju‘ gornjih i donjih komada odjeće jer su se složile da su tu najviše griješile. Naučile su i kako odabrati prikladan nakit za njihovu građu tijela i konstituciju lica te koje boje i dužine primijeniti u slaganju kombinacija. Radionica je bila bazirana na vizualno jasnim, praktičnim i konkretnim primjerima te su sudionice imale mogućnost isprobat komade iz nove proljetno/ljetne kolekcije Varteks, najnovije modele obuće i torbi iz Karle te Zaks nakit koji su na kraju i dobile na poklon. Osim edukativnog sadržaja, žene su imale i dobru zabavu i druženje uz pjenušac i fine zalogaje.

image
PRESS
image
PRESS
image
PRESS

Ovom radionicom Ivana je htjela osvijestiti koliku zapravo moć ima način odijevanja te da je odijevanje jedan od najvažnijih načina neverbalne komunikacije. Također, htjela je da nakon radionice svaka žena u dućanu zna što želi kupiti, što traži i zašto to traži jer takvim načinom kupnje uštedi se puno vremena i novca. Zadovoljna kako je sve prošlo, motivirajućim povratnim informacijama veseli se novoj radionici za koju se svi mogu pribilježiti na njezinoj web stranici.

image
PRESS
image
PRESS
Linker
24. travanj 2024 01:24