KARMEN POZNIĆ BOZIĆ
Shapewear

Diana Viljevac predstavila je prvi hrvatski proizvod za savršeno oblikovanje tijela

Dizajnerica poznata po elegantnim kreacijama pokrenula je novi brend koji donosi odjeću za oblikovanje tijela.

Dizajnerica poznata po elegantnim kreacijama pokrenula je novi brend koji donosi odjeću za oblikovanje tijela.

Nakon izlaska kolekcije svečanih haljina za proljeće/ljeto 2023. godine, Diana Vilkevac predstavlja novitet, brend koji nudi proizvode za oblikovanje tijela Shapewear Viljevac.

Predstavila je prvi hrvatski proizvod za oblikovanje tijela koji je izrađen sa seamless, odnosno bešavnom tehnologijom, što je jedinstveni način izrade odjeće koja postaje poput druge kože i briše predrasude o steznoj odjeći kao neudobnom i neuglednom donjem rublju.

image
KARMEN POZNIĆ BOZIĆ

Proizvodi bez šavova se rastežu dvostruko od originalne veličine, a zasluge za nevjerojatnu udobnost idu upravo specijalnoj tehnologiji i delikatnom materijalu. Široko prihvaćeno mišljenje o odjeći za oblikovanje tijela koja ne dopušta slobodno kretanje i disanje dizajnerici je bilo nezamislivo prilikom izrade komada koji će i ispod njezinih haljina, ali i u svakodnevnom životu, imati ulogu pomagača ženama, zbog čega je za izradu novog proizvoda posebna briga stavljena na udobnost i funkcionalnost. U novim modnim dodacima brenda Shapewear Viljevac predstavljeni su kombinezoni i hlače u dvije boje, a oboje su idealni kandidati za prikrivanje nedostataka, sužavanje figure ili jednostavno - dodatak samopouzdanju koje svakoj ženi ponekad nedostaje, bilo da ih poželite nositi ispod svečane haljine ili želite istaknuti čvrstoću tijela u dnevnim kombinacijama.

image
KARMEN POZNIĆ BOZIĆ

"Dosadašnje iskustvo u radu sa ženama svih dobnih skupina obogatilo me za jednu vrlo važnu informaciju, a to je da bez obzira koliko se promatračima nečiji izgled čini besprijekoran, osoba koja se treba istaknuti u posebnoj odjeći uvijek će pronaći nedostatak na sebi. Body positivity pokret čija sam vjerna sljedbenica ipak je puno lakše pratiti kada se istinski osjećate dobro u svojoj koži, a kada to samopouzdanje jednostavno ne možete naći, ova druga koža u obliku shapeweara odraditi će taj posao", naglašava dizajnerica te podsjeća kako je kontradikcija između prihvaćanja svog tijela i proizvodnje odjeće koja će prikriti nedostatke ono što ju je navelo na pokretanje novog brenda. Korištenje stezne odjeće udvostručilo se u zadnjih nekoliko godina pod utjecajem zapadne modne industrije čime se stvorila nova imaginarna slika savršenog tijela, a ženama koje nemaju mogućnost dolaska do takvih proizvoda ta slika je do sada bila nedostižna.

image
KARMEN POZNIĆ BOZIĆ

Jedno od zaštitnih lica kampanje je i novinarka Lana Biželj. "Često čitam komentare na fotografijama svojih haljina i primjećujem žene koje pohvaljuju dizajn, ali rezignirano odustaju od isprobavanja ili kupnje jer one ne bi izgledale kao model na fotografiji. Osim što želim objasniti da niti ne trebamo svi izgledati kao modeli, cilj ove kampanje i razlog zašto sam odlučila krenuti u proizvodnju shapeweara je približavanje svake žene njezinom idealnom izgledu. Presretna sam što imam priliku predstaviti proizvod koji je izrađen u Hrvatskoj i može parirati najpoznatijim svjetskim brendovima do kojih mnoge naše žene nisu mogle doći, a vjerujem da će se zaljubiti u ovaj proizvod izrađen s posebnom preciznošću i s mnogo ljubavi kako bi proširile mogućnosti isticanja svog izgleda s novom dozom samopouzdanja", istaknula je Lana. Shapewear Viljevac dostupan je na službenoj stranici i u dućanu u Dežmanovoj 4.

image
KARMEN POZNIĆ BOZIĆ
Linker
27. travanj 2024 15:01