NEPOGREŠIVI STILOVI

Crno-bijeli svijet: Na predstavljanju dugo očekivanog make up brenda svu su pažnju privukle modne kombinacije poznatih dama

Predstavljanje kozmetičke linije brenda Yaemina Beauty Emine Jahović okupilo je brojne poznate dame, a posebnu su nam pažnju uz pjevačicu privukle voditeljica Ana Radišić i modna influencerica Anamaria Raič.

U Zagrebu je sinoć predstavljen dugo očekivani make up brend Yaemina Beauty, koji je nastao pod okriljem pjevačice poznate širom regije, Emine Jahović. S kozmetičkom linijom upoznale su se brojne domaće dame poznate u svijetu ljepote, a koje su posebnu pažnju privlačile svojim stajlinzima.

Diva u bijelom

image

Emina Jahović

BOJAN ZIBAR

Poput prave modne dive, Emina Jehović na predstavljaju se pojavila u bijeloj uskoj i kratkoj haljini asimetričnih proreza i dugih rukava koju je iskombinirala s bijelim balonerom i "choker" ogrlicom od bijelih bisera, dok je čitavu modnu kombinaciju začinila dvobojnim crno-bijelim salonkama. Kraljica dobrog make up-a 'look' je zaokružila upečatljivom šminkom u kojoj je posebno istaknula usne tamno ljubičastom nijansom, a oči crnim i ružičastim sjenilima.

All black everything

Osim pjevačice koja jednaku popularnost uživa u Turskoj gdje je njena kozmetička linija zaludila tamošnje ljubitelje kvalitetnih make up proizvoda, svojim outfitom oduševila nas je i RTL-ova voditeljica Ana Radišić koja je za ovu prigodu izabrala crni look od 'glave do pete'. Crnu haljinu predimenzioniranih rukava s obrubom od perja voditeljica je iskombinirala sa crnim salonkama na remenčiće, a make up-om je istaknula samo oči.

image

Ana Radišić

BOJAN ZIBAR

Modno nepogrešiva influencerica Anamaria Raič također je zablistala u crnom stajlingu - u dugoj crnoj haljini na naramenice s prorezom koju je upotpunila remenom koji je istaknuo njezinu zavidnu liniju. Monotoniju crnila jedna od najljepših Hrvatica "razbila" je salonkama s trendi leopardskim uzorkom.

image

Anamaria Raič.

BOJAN ZIBAR

Poznate dame uživale su u prezentaciji ukupno 55 proizvoda okupljenih u Needed kolekciju koja sadrži sve ono što je potrebno jednoj ženi da zablista i postigne backstage efekt.

Čitajte i: Premijera ‘And just like that‘: Miranda isfurala neonsko, Charlotte klasiku, a u ormaru želimo Carriejinu haljinu!

Svoju osobnost Emina je pretočila u sam brend pa tako on odiše ženstvenošću, elegancijom i samopouzdanjem te šalje poruku kako svaka žena može i treba biti nezavisna, jaka i strastvena. Njeno dugogodišnje iskustvo na sceni i dobro poznavanje make up-a, pomoglo joj je u kreiranju brenda koji je dostupan svima. Cjenovno pristupačni, ali obavijeni luksuznim pakiranjem, Yaemina proizvodi garantiraju kvalitetu, najbolje formule i visoku pigmentaciju.

Emininu predanost kvaliteti dokazuje i činjenica kako se cijela ideja o make up liniji kuhala 6 godina, a za idealnom nijansom crvenog ruža tragala je 6 mjeseci.

Make up kolekcija Needed sadrži ukupno 55 proizvoda, a podijeljena je u tri kategorije: lice, oči i usne. Tako će se u kategoriji proizvoda za lice pronaći tekući puder, korektor, kompaktni puderi i puder u prahu, rumenila i highlighteri – sve ono što vam je potrebno za postizanje besprijekornog tena.

Čitajte i: Leonarda Lončar, Jelena Rozga i brojne poznate osobe zasjale na predstavljanju nove kolekcije popularnog brenda

Ne sumnjamo da će se mnogi od ovih proizvoda pronaći u beauty torbicama mnogih Hrvatica, a dostupni su diljem Hrvatske u BIPA poslovnicama.

Linker
23. travanj 2024 19:15