STIL I LJEPOTA

Vijesnici proljeća

Kad su iz modnih kuća Nina Ricci, Balmain i Balenciaga lansirane ‘hipijevske’ kolekcije za proljeće-ljeto 2007./08., u kojima dominiraju šarene marame, košulje, tunike i haljinice, bilo je jasno da će i make-up za tu sezonu biti živahan. Odnosno, da će u njemu biti sve boje proljetnog cvijeća – šafrana, jorgovana, božura, frezija, ljubičica… Tako je Oliviera Echaudemaisona, kreativnog direktora kozmetičke kuće Guerlain, inspirirala ‘psihodelija’ ludih sedamdesetih, to jest, kombinacija plavih, ljubičastih i ružičastih sjenila na očima, dok su usta u svijetloj pink nijansi. Sličan ‘raspored’ boja predlaže i Gucci Westman-Neville, koja je kreirala Lancomeovu liniju L.U.C.I (Luminescent Colorless Color Inteligence), te John Galiano, kreativni direktor Diora, koji je za istu kuću osmislio liniju Bloom in Paris. Teksture tih preparata su iznimno lagane i prozračne, a efektnost im daju sjajeće čestice.

Što je zajedničko starleti Diti Von Teese, glumici Angelini Jolie i pjevačici Beyonce Knowles? Osim što su sve tri atraktivne i planetarno popularne, dijele i ljubav prema jednom kozmetičkom ‘rekvizitu’ – tušu. Često ih se, naime, može vidjeti s debelom crtom eyelinera na očima, koji, slažu se mnogi vizažisti, najbolje pristaje ‘pomaknutim’ pripadnicama ljepšeg spola. A nema sumnje da Dita, Angelina i Beyonce to jesu. No, tuš vole i one žene koje žele izgledati retro, odnosno, nalikovati ljepoticama iz šezdesetih, kad je ‘mačkasti’ look bio najviše in. Stoga Dominique Moncortois i Heidi Morawetz, Chanelov kreativni dvojac, predlaže za ovu sezonu da oči budu naglašene linijom tamnoplavog tuša. I u kozmetičkoj kući Collistar predlažu isto, to jest, slično: njihovi eyelineri iz linije Fascino su zeleni, plavi i zlatni.

Damir Leljak

Linker
30. travanj 2024 05:09