INSPIRACIJA

Seksepil s dizajnerskim potpisom Hervéa Legera

Jedna haljina, bezbroj varijanti: model od elastičnih pletenih traka temelj je svake kolekcije američkofrancuske kuće koja je nedavno obilježila 30. obljetnicu.

Nekima su potrebne godine da se ustoliče na modnoj sceni, dok se drugi među zvijezde vinu – jednom kreacijom. Tako se sreća osmjehnula i Francuzu Hervéu Peugnetu kad je 1989. u jesenskoj kolekciji svoje marke Hervé Leger predstavio haljinu od pletenih elastičnih traka. Dizajner koji je govorio da kreiranje nije nikakva mudrost dokle god se na umu ima tijelo, u trenu je postao miljenik žena: njegova haljina savršeno ističe atribute pa su Legerove djevojke bile poznate po zanosnoj figuri – kao što su danas Victorijine anđelice.

Kultni model nadživio je i kreatora i promjene na čelu kuće, koja je od 1998. dio koncerna BCBG. Njegov vlasnik, američki dizajner Max Azria, imidž brenda odlučio je graditi na novim kreacijama te raskida s Peugnetom i njegovim ‘legericama’. No, pritisnut zahtjevima kupaca, 2008. haljinu ponovno uvrštava u kolekciju i ona vrlo brzo postaje njihov najprodavaniji model. Ove sezone ukrasio ju je kristalima, štrasom i zakovicama, kojima ‘crta’ motive nadahnute arhitekturom barcelonske katedrale La Sagrada Familia slavnog Antonija Gaudija. Uz nju predlaže jednako zavodljive dodatke – široke kožnate pojaseve te gležnjače i čizme visokih potpetica s mnoštvom remenčića.

Obje haljine 899 kn, City Style; Clutch 300 kn, Parfois; Remen 79,90 kn, Stradivarius

249 kn, H&M; 129 kn New Yorker; Cadieux, cijena na upit; Vince Camuto 999,90 kn, Shoe Box

Napisala Anela Martinović, Odabrala Ivana Pavić; Fotografije Vladimira Spindler

Linker
22. travanj 2024 18:10