Woman sitting on sofa with feet up, reading
 Foto: Colourbox / Frederic Cirou / ZenShui
SREĆA JE U MALIM STVARIMA

Riješite se stresa u 30 dana

Za čime posežete kad ste pod stresom? Jedete li? Zadržavate sve u sebi? Zovete prijateljicu? Ili jednostavno…puštate stvari da idu svojim tokom i ne opterećujete se svakodnevnim sitnim problemima?

Neki ljudi se s njime nose lakše, neki teže – no svi smo izloženi nekoj vrsti stresa.

Donosimo vam 30 odličnih ideja koje će vam pomoći da se u danu fokusirate na sebe, na pozitivne ishode i situacije te da svaki problem iznesete sa znatno manje, ili bez imalo stresa.

1. Ogulite naranču, istraživanja su pokazala kako miris citrusa smanjuje stres. 2. Čitajte knjigu 6 minuta. 3. Pojedite avokado jer njegove nutritivne vrijednosti pomažu u smanjenju krvnog tlaka. 4. Prošećite šumom ili parkom. Uživajte u zelenilu. 5. Družite se s prijateljima. 6. Slušajte Mozarta. 7. Priuštite si masažu. 8. Kad god imate priliku – grlite se s dragom osobom. 9. Naučite plesti – istraživanja su pokazala da ta vrsta aktivnosti ima iznimno opuštajuće djelovanje. 10. Nazovite mamu, prijatelja ili prijateljicu. 11. Mislite na sve na čemu ste zahvalni u ovom trenutku. 12. Bavite se tjelesnom aktivnošću. 13. Popijte šalicu crnog ili zelenog čaja. 14. Mislite pozitivno. 15. Jedite hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama (poput lososa). 16. Slušajte zvukove prirode (u prirodi ili snimljene na CD-u). 17. Svakome poklonite osmijeh. 18. Ako se tako osjećate, isplačite se. 19. Vježbajte jogu i naučite meditirati. 20. Popijte sok od naranče. 21. Dobro se naspavajte, ali i rano ustanite. 22. Odmorite se malo od društvenih mreža. 23. Učinite nešto lijepo za nekog drugoga. 24. Napišite svoje misli i strahove na papir pa ih bacite. 25. Užinu pojedite izvan ureda. Sjedite u park i objedujte okruženi zelenilom. 26. Iskoristite maštu i pokušajte na sve događaje iz svog života gledati kao na scene iz filma. 27. Gledajte stare obiteljske fotografije, iz čim više generacija ako je moguće. 28. Uživajte neko vrijeme u tišini. Daleko od ljudi i tehnologije. 29. Pojedite obrok u dobrom društvu prijatelja ili partnera. 30. Prihvatite sebe, svoj izgled i godine.

Linker
10. kolovoz 2022 06:23