DOSTUPNO SVAKOM

Kako se šminka Katie Holmes

Kozmetička tvrtka Bobbi Brown ostvarila je suradnju s holivudskom glumicom Katie Holmes (34) promoviravši je u svoje zaštitno lice. Kompanija i Holmes dijele sličan, diskretan pristup make-upu koji se očituje i u prvoj snimljenoj kampanji.

Glumica je odabrala sivo sjenilo kojim je postigla smoky eyes efekt (195 kuna), bronzer od 330 kuna, puder u stiku od 390 kuna, korektor od 210 kuna, ružičasto rumenilo od 230 kuna, smeđi tuš od 200 kuna, maskaru i tuš od 220. Uzevši u obzir cijene šminke kojom se holivudske zvijezde obično služe, riječ je doista o skromnim ciframa.

Za snimanje je Holmes odjenula haljinu vlastite linije Holmes & Yang.

– U svom prvom izletu u industriju ljepote želim pokazati da šminka, baš poput odjeće, mora podržavati ženu. Ona se pod njom ne smije izgubiti. Tom se mišlju vodimo Jeanne Yang i ja kada dizajniramo haljine – objašnjava Holmes.

Ostaje vidjeti hoće li Katie u istom diskretnom duhu odgojiti i malu Suri (6), za koju se govorilo da ju je tata, Katiein bivši suprug Tom Cruise, pretjerano razmazio bogatstvom.

– Nismo je odabrali jer je slavna. Nema 20 godina, već je uspješna žena na mnogo polja, od glume do dizajna. Mislim da je krasan uzor s kojim se žene mogu poistovjetiti. Osim toga posjeduje i nevjerojatnu prirodnu ljepotu – govori vlasnica tvrtke Bobbi Brown.

Linker
19. travanj 2024 07:31