NOVI MODNI USPJESI

Helena Šopar snimila kampanju u Dolini smrti

– Kampanja Born bila je jedno od najzahtjevnijih snimanja u pet godina moje manekenske karijere. Snimali smo u pustinji Doline smrti u Californiji, sunce je nemilosrdno pržilo i živa se poslije podneva ­popela na čak 50 Celzijevih stupnjeva. Neki članovi ekipe su se od vrućine srušili u nesvijest, a intervenirala je i Hitna pomoć. Jedino smo fotograf i ja stoički sve podosili, iako je i mene nekoliko puta uhvatila slabost i vrtoglavica. No, izdržala sam! Najgore je bilo što se zbog šminke i odjeće nisam smjela rashladiti vodom, no zato sam nekoliko puta odjurila u rashlađeni kombi, da malo dođem sebi – rekla je Helena Šopar , 25-godišnji top-model, o snimanju za cipele američkog brenda Born.

Egzotična manekenka iz Novalje postala je i zaštitno lice za American Living, posebnu liniju brenda Ralph Lauren. Cijela kampanja inspirirana je američkim snom: idealnom američkom obitelji, u kojoj je Helena bila savršena domaćica, koja u lijepo njegovanom vrtu i na trijemu kuće u gradu Savannah gostoljubivošću očarava svoje ukućane i prijatelje. A osim što niže modne uspjehe – ove godine je zaštitno lice i kampanja za Lucky Brand Jeans te editorijala i kampanje za Net-a-porter – Helena pokazuje i sve veći interes za glumu.

Tako je nedavno debitirala u ulozi seksi šizofreničarke u kratkom crno-bijelom filmu “Mind Games” Gavina Bonda, a trenutačno u New Yorku – svom drugom domu već petu godinu – ponovno odlazi na satove glume. I čeka nove projekte!

Marijana Marinović

Linker
18. travanj 2024 07:56