Američko istraživanje koje se provodilo posljednjih pet godina konačno je dobilo i službeni naziv – Clooney Effect objašnjava novi trend među samcima koji sada imaju znatno drugačije kriterije prilikom odabira životne partnerice.
Match.com svoje je dugogodišnje istraživanje sumiralo na tri ključne stavke – više od 87 posto muškaraca traži ženu koja više zarađuje, ima visoko obrazovanje te visoku razinu inteligencije.
Muškarci više ne traže žene koje će živjeti na njihov račun i koje će na bilo koji način biti manje ravnopravne. Kod životne partnerice traže osobine kao što su snaga, samopouzdanje, karijera i inteligencija.
Kada su se George Clooney (53) i Amal Clooney (37) vjenčali, mediji su se raspisali o njenoj karijeri pravnice i konačno u prvi plan stavili nečija postignuća, a ne samo izgled.
Clooney Effect pokazao je da stariji muškarci rado biraju mlađe i obrazovanije žene, a dugotrajnije posljedice takvih odnosa su znatno sretniji brakovi s dužim vijekom trajanja.
Muškarci, baš kao i žene, žele ravnopravnost i iako su mnogi iznenađeni rezultatima istraživanja, sve veći broj takvih brakova i veza dokazuje kako je došlo do znatnog pomaka u ljudskoj svijesti i toliko je željena ravnopravnost spolova sve bliža svome ostvarenju.