K1 i Boks

DAZN objavio koliko je treći meč između Canela i Golovkina prodao PPV-ova: Američko tržište podbacilo

Canelo i Golovkin

 Screenshot (youtube, Dazn Boxing)
Slaba zainteresiranost fanova u Americi se potvrdila i u brojevima

Prošlog je vikenda u Las Vegasu održan dugo očekivani treći meč između Canela Alvareza i Gennadyja Golovkina. Iako je pobjedu odnio Canelo, mora se priznati kako borba nije bila previše medijski ‘pumpana‘ i marketinški promovirana, što je rezultiralo i dosta slabom prodajom PPV-ova, barem kada je Amerika u pitanju.

Canelo je u tom meču bio bolji, iako je Golovkin izgledao kao da su najbolji dano već odavno iza njega. Bilo je to dvanaest rundi ‘odrađivanja posla‘, a Canelo je učinio onoliko koliko muje dovoljno da obrani pojaseve super srednje kategorije.

Ovaj meč sveukupno je prodao 1.06 milijuna PPV-ova diljem svijeta, no razočarenje je američka publika koja je kupila znatno manje PPV-ova nego u prva dva meča.

Kada je u pitanju broj prodanih PPV-ova u Americi, portal BJpenn prenio je informaciju da se radilo o približno 550 000 do 575 000 prodanih PPV-ova, što je dosta slabo. Kao što smo već i napisali, tome je vjerojatno najviše pridonijela slaba marketinška aktivnost oko samog meča, ali i činjenica da se meč održao prekasno, a to je rekao i predsjednik UFC-a, Dana White.

‘‘100%, borba se održala prekasno. Ova borba se trebala dogoditi prije četiri godine‘‘, rekao je Dana.

Čisto radi usporedbe, prvi meč između Canela i Golovkina je prodao 1.3 milijuna, a drugi 1.1 milijun PPV-ova što je ugrubo duplo više nego ovaj treći. Činjenica da se meč održao dosta kasno, da se nije agresivno promovirao i da je dosta fanova izrazilo nezainteresiranost za novi meč ova dva boksača, potvrdila se i brojkama.

Iako je ukupno prodao dosta, ovaj meč je totalno podbacio na američkom tržištu jer je većina kupljenih PPV-ova u prva dva meča došla upravo od tamo, no izgleda da je u ostatku svijeta meč bio nešto bolje popraćen.

Canelo je u petom mjesecu izgubio od Bivola sudačkom odlukom, a jučer je Eddie Hearn rekao da je upravo Bivol sljedeća Canelova meta. S obzirom na Canelov poraz, ta borba bi mogla biti komercijalno uspješnija ukoliko i marketinški timovi odrade svoje zadaće kako treba.

Linker
05. svibanj 2024 13:06