Ako ste ovih dana primorani raditi od kuće, sigurno ste se našli pred izazovom kako najbolje urediti, organizirati, ali i održavati što urednijim vlastiti radni kutak. Kako bismo vam u tome što bolje pomogli, donosimo vam genijalne načine kako svoj radni prostor održati urednim i organiziranim, a da pritom iskoristite stvari koje već ionako imate kod kuće.
1. Plastični sanduk
Iako ovaj plastični sanduk može izgledati pomalo industrijski, ovo je sigurno učinkovito rješenje za pohranu stvari na vašem radnom stolu. Uredno složite svoje prijenosno računalo, bilježnice i bilo koji drugi uredski materijal koji možda imate u ovom sanduku kako biste ih lako prenosili bez obzira na to gdje se nalazili.
2. Kutija za alat
Kutija za alat još je jedno odlično i genijalno rješenje za pohranu stvari, a sigurno barem jednu takvu imate kod kuće. U kutiji za alat možete pohraniti pribor za pisanje, određene potrebne dokumente, bilješke te sve ostalo što vam je potrebno kako biste imali što organiziraniji radni stol.
3. Kutija za nakit
Ukrasne kutije za nakit mogu poslužiti i kao odlična stvar za organiziciju sitnih stvari na vašem radnom stolu. Ako nisu uredno posložene ili ih teško pronalazite u cijelom neredu, te stvari mogu stvoriti osjećaj kaosa u vašoj radnoj sobi, odnosno na radnom stolu što će omesti vašu produktivnost.
4. Ormarić za cipele
Ako kod kuće imate ormarić za cipele koji više ne koristite ili je prazan, može vam poslužiti kao skladište za vaše stvari u radnoj sobi. Dokumenti, papiri, miš, tastatura, pribor za pisanje, časopisi i sve ostalo što vam treba u radnom kutku sada može biti u ormariću za cipele. Najbolje je da isti smjestite kraj radnog stola kako bi vam sve stvari bile pri ruci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....