To može biti frustrirajuće, ali ne znači da se vaš dom neće prodati. Postoje detalji koje možete učiniti da promijenite stvar u svoju korist. U nastavku članka vam otkrivamo četiri najveća nedostataka koji potencijalne kupce odvraćaju od davanja ponude. I, srećom, neki su relativno laki za realizaciju.
1. Zastarjele kupaonice
Podaci ankete koju je provela jedna agencija za prodaju nekretnina otkrili su da novouređene kupaonice najviše privlače kupce stanova, dok stanovi sa zastarjelim kupaonicama automatski padaju u očima kupaca. Što nas ne čudi s obzirom na kronični nedostatak majstora, osobito keramičara. No, ne očajavajte. Prije nego što sve rastavite, postoje i manji popravci koji bi mogli donijeti solidan povrat. Možda je to pronalazak modernijeg, okruglog kozmetičkog ogledala ili bojanje zidova u nebesko plavu boju. Razmislite o promjeni slavina i tuša ili zamijenite svjetiljke elegantnijim, modernijim modelima koji vam mogu pomoći da osvijetlite mjesto i učinite ga poželjnim.
2. Stari tepisi
Novi pod bio je glavna stavka na popisu želja za kupnju nekretnine u provedenoj anketi. Stari ofucani tepisi odmah natjeraju kupce da pomisle da je cijeli dom prljav - i da je ono što je izvan vidokruga (i ispod tepiha) možda u gorem stanju. Kupovina novog tepiha je minimalan trošak, a može napraviti veliku razliku u cjelokupnoj percepciji vaše nekretnine.
Također, možda bi bilo vrijedno zamijeniti sve izlizane tepihe za izdržljive—a ipak relativno pristupačne—vinilne daske.
3. Arhaične kuhinjske ploče i ormarići
Kuhinja je srce doma i često je ono što prodaje kuću. Otvorena kuhinja i dalje je poželjna, ali ono na što ljudi najviše obraćaju pažnju su radne ploče i ormarići. Nove fronte ormarića i sloj boje mogu biti veliki poticaj potencijalnim kupcima (bez velikih radova) za kupovinu vašeg doma. Što se tiče radnih ploča, kvarc je i dalje najtraženija opcija.
5. Stari uređaji
Perilicu posuđa koja se jedva otvara odmah će pobuditi sumnju, pa biste mogli učiniti sebi uslugu i zamijeniti je ranije, ako je u lošem stanju. Isto vrijedi i za sve druge velike uređaje. Kada kupujete, pogledajte domove na vašem području—koje marke imaju? To vam može pomoći da procijenite razinu ulaganja za svoje susjedstvo, poput instaliranja SMEG-a kada bi kupci u vašem području bili zadovoljni Candyjem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....