NE CITIRAJTE NAS

Zbog ove stvari vaš dom izgleda kao klišej; riješite je se već danas

 SHUTTERSTOCK

Ako želite da vaš dom izgleda moderno i atraktivno, postoje stvari koje treba izbjeći, poput tepiha u neutralnim tonovima, postavljenih od zida do zida te jednako monotonog namještaja. Ali dizajneri upozoravaju na još jedan klišej koji vaš stambeni prostor čini generičkim, a kojeg niste ni svjesni.

Uđete li u predblagdanske dane u bilo koju trgovinu namještajem i dekorima, taj ćete predmet sresti u milijun izvedenica. Govorimo o motivacijskim citatima – znate već, drvenim ili metalnim pločama s kičastim frazama na njima.

@sellitstaged Who’s with me? 🙋🏻‍♀️ Word art signs have had their day (thank God), but I cringe when I still see so many at hobby lobby! Over played clichés: Kitchen sign to tell us it’s the kitchen? Live. Laugh. Love. 🤮 Home 🙄 What sign makes you laugh? #goodbyewordart #farmhouse #timetomoveon #interiordesign ♬ original sound - Sell It Staged

U nedavno objavljenom videu na TikToku profilu SellItStaged, dizajner interijera Phoenix Gray razgovarao je s kolegom dizajnerom Nickolasom Gurtlerom o tome koliko obojica mrze takve citate. Gray je čak otišao toliko daleko da ih je nazvao ‘apsolutno najvećim grijehom u dizajnu interijera‘, piše novinarka Dana Schulz za portal Best Life.

- Prije blagdana, trgovine su pune takvih citata za sve moguće scenarije, ispisane na svakakvim podlogama, a sve sadrže glagole ‘okupiti‘ i ‘zahvaliti‘ – u videu se našalio Gray.

- Postoji i onaj citat za kupaonice, u stilu ‘Suši, složi‘, za slučaj da zaboravite redoslijed nakon pranja rublja...

image
SHUTTERSTOCK

Izgleda da se sve više dizajnera slaže oko toga da citati poput ‘Živi. Smij se. Voli.‘ pretvaraju vaš interijer u još samo jedan od mnogih, generički osmišljenih prostora.

- Ovi su citati doživjeli svoj vrhunac, napokon. Naježim se kad vidim sve te trgovine pune motivacijskih citata. To je postao klišej: znak za kuhinju trebao bi vam reći u kojoj se prostoriji nalazite?! – komentirao je u drugom TikTok videu jedan dizajner, dodajući objavi emotikone za povraćanje i razmišljanje.

image
SHUTTERSTOCK

U nedavnom intervjuu za Ruggable, dizajnerica interijera Temi Johnson rekla je da misli kako se ‘ljudi odmiču od generičkih plakata i natpisa, a skloniji su personaliziranijem obliku umjetnosti riječi‘. Međutim, Johnson je dodala da ne treba izbjegavati sve citate:

- Iako smo svi voljeli trend ‘Ova je kuhinja stvorena za ples‘, vaša kuhinja postaje još samo jedna od mnogih drugih u kojima se nalazi taj natpis. Ali stvar možete popraviti ako je natpis prezentiran na poseban način i u skladu je s dizajnom interijera.

image
SHUTTERSTOCK

- Na primjer, ako duhoviti citat poput ‘U ovoj kući cijenimo sarkazam i neprimjereni humor‘ postavite u toaletu, to će biti pun pogoda. Jer upravo kontekst često čini izbor citata uspješnim. Neonski natpis uvijek će dobro izgledati iznad šanka - neće izgledati zastarjelo zbog konteksta i pozicije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. listopad 2024 08:57