Prije otprilike pet godina dotadašnji uspavani korčulanski turizam probudio je Pero Lozica, bivši vaterpolist i odvjetnik rodom s Korčule. Prvo je na otočiću Stupe otvorio samoodrživi, hedonistički i ekološki prihvatljiv objekt Moro Beach Stupe koji je na društvenim mrežama s famoznom ljuljačkom postao svjetski hit, a zatim je na Vrniku, jednom od 20-ak otočića korčulanskog arhipelaga, obnovio nekadašnju zgradu stare škole i osmislio Vrnik Arts Club, polivalentni objekt koji za probranu publiku nudi kombinaciju izvorne gastro scene, autentičnog dalmatinskog iskustva, umjetnosti i kulture. A onda je došlo vrijeme za novi projekt - hotel Moro Inn, koji je započeo u suradnji s poznatim zagrebačkim menadžerom Igorom Kodžomanom, a kasnije im se pridružio i treći partner, prijatelj iz Londona.
- Korčulu sam posjećivao svako ljeto i, uvidjevši promjene koje je Pero pokrenuo, odlučio sam mu se, kao njegov dugogodišnji prijatelj, pridružiti u pokretanju modernog B&B hotela, procjenjujući da korčulanski smještajni kapaciteti nisu dovoljno dobro prilagođeni novim navikama putnika i turista - kaže Kodžoman, dodajući kako je sama lokacija ciljano odabrana.
Naime, hotel se nalazi 300 metara iznad trajektne luke Dominče, uz sam rub starog korčulanskog brodogradilišta koje je više godina u stečaju.
- Procjenjujemo da je ono idealno za prvu hrvatsku marinu za velike brodove na 200 metara udaljenosti od prirodnog parka otoka Badija. Budući da se postojeća trajektna luka Dominče seli na drugu lokaciju, držimo da će lokacija hotela biti idealna za prateći hotel buduće marine - otkriva Kodžoman.
Uzimajući u obzir rezultate prethodno provedenog ispitivanja tržišta, koncept modernog B&B hotela prilagođen je parovima i grupama ljudi koji putuju Jadranom i koji se u Korčuli zadržavaju tri, četiri dana.
- Moderan gost traži super krevet, dobru klimatizaciju, zatamnjenu sobu, odličan i dostupan Wi-Fi i bogat doručak - nabraja Kodžoman. Dodaje kako se u restoranu u večernjim satima nudi i snack ponuda, s obzirom na partnerske odnose s Moro Beach Stupeom i Vrnik Arts Clubom.
Projekt hotela površine 1300 metara kvadratnih potpisuje poznati arhitekt Otto Barić, dok je dizajn interijera prepušten arhitektu Marku Murtiću.
Budući da se nalazi u bliskom susjedstvu nekadašnjeg brodogradilišta, ciljano se išlo ka industrijskom dizajnu. Hotel ima 30 soba, u tri različite veličine i tri različite boje, koje se protežu podnim i zidnim oblogama od mikrocementa. U jednoj prevladava Moro plava, kao zaštićena boja Moro brenda, u drugoj je Maroko crvena, a u trećoj zlatna.
- Sobe su jednostavne, moderne i transparentne sa staklenim kupaonicama i transparentnim ormarima i garderobama. Industrijski dizajn se dosta kosi s dizajnom razigranog plažnog lifestyle lokala Moro Beach Stupe, no to nam je bila jedina mogućnost iskorištavanja već poznatog i priznatog brenda - kaže Kodžoman.
Sav namještaj rađen je prema nacrtima arhitekta Murtića, a od dizajnerskih komada mogu se uočiti Kartell stolice u sobama i na terasama.
- Restoran i terasa utopljeni su elementima od furnir hrasta kako bi lokalne goste privukli i tijekom zimskih mjeseci, budući da je hotel jedini objekt u Korčuli koji radi cijelu godinu, pružajući Korčulanima mogućnost organizacije domjenaka i svečanosti - zaključuje Kodžoman.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....