Jedno od najpopularnijih sushi odredišta u metropoli dobilo je ove jeseni novo ruho. Rezultat je novi, zaigrani jelovnik, koji se odražava i u estetici samog ambijenta
Nekadašnji SoHo Sushi, poznati zagrebački street food, ove jeseni doživio je makeover na svim razinama. Novo ime, dizajn, uređenje interijera, kao i jelovnik, snažni su aduti ovog popularnog odredišta ljubitelja sushija. Uz vrhunski sushi, koji je i dalje okosnica SoHa, posjetitelje u redizajniranom prostoru novog naziva SoHo sushi rolls & poké bowls čeka i dašak Havaja, pretočen u slasne poké bowls, koje pršte od okusa, boja i kombinacija.
Već pri samom dolasku u novi SoHo prostor u Palmotićevoj 2, može se primijetiti da ovo mjesto priča posve novu priču. Osvježen prostor prepun je unikatnih, organskih oblika širokog spektra boja, a simbolizira rižu koja se kao lajtmotiv proteže kroz sva jela. „Željeli smo istaknuti da je sam proces kuhanja i slaganja hrane izuzetno kreativan rad. Paletom boja smo pak posjetiteljima htjeli pružiti osjećaj zabave i svježine dok borave u prostoru, kako bi čim ugodnije doživjeli izbor jela“ – otkrila je Rina Barbarić, grafička dizajnerica koja je bila dio kreativnog tima zaduženog za promjenu vizualnog identiteta SoHo Sushi bara.
„Glavni zadatak bio je kroz prostor upoznati publiku s razigranom ponudom SoHo menija“ – objašnjava Jana Piacun, arhitektica i slobodna umjetnica koja je sudjelovala u redizajniranju SoHo ambijenta. Novi crno – bijeli interijer djeluje prozračno, ležerno i svijetlo. Zidom dominiraju stilizirane fotografije s potpisom Doris Fatur, u kombinaciji sa slobodnim oblicima apliciranim na zid i police. Stolovi i stolci su crni i bijeli, kao i raster-obloga donjeg dijela zida, a na taj način tvore smireniju ovojnicu koja vizualno drži cijelu igru na okupu. Kuhinja otvorenog tipa je specifičan touch, koji omogućuje posjetiteljima da s visokih stolova i stolica promatraju pripremu jela. Zid u kuhinji obložen je živopisnim ilustracijama koje prezentiraju jelovnik, sastojke i prije spomenute organske oblike koji rezimiraju vizualni pečat restorana te pridonose dinamičnosti cijelog prostora. Šank i dio zida popločani su malim, bijelim pločicama povezanih tamnom fugom, što odaje industrijski štih, koji se nastavlja vidljivim cijevima koje se prostiru na stropu. Krajnji rezultat je ugodan dekor koji zrači urbano, cool i zaigrano. „Pokušale smo postići specifičan ambijent koji će biti snažna osnova za daljnji razvoj branda, a istovremeno da na skladan način komunicira s vizualnim identitetom Good Food-a s kojim dijeli prostor“. – zaokružila je cijelu ideju Jana Piacun.
Međutim, glavne zvijezde svakako su slasni zalogaji zbog kojih je SoHo prepoznatljiv na zagrebačkoj gastro sceni. Naizgled različite, no zapravo vrlo slične kuhinje Japana i Havaja, obiluju svježim i zdravim namirnicama, a SoHo se na maštovit način poigrava s njima. Uramaki, futomaki, hosomaki i nigiri četiri su vrste sushija, s daljnjim brojnim kombinacijama okusa, boja i mirisa, dok je poke zdjelica dostupna također u 4 varijante, ili pak može biti personalizirana, ukoliko se ide na 'make your own poké verziju. U ove hladne zimske dane savršeno će pasati ljekovita miso juha kao primjerice predjelo, a uz to, SoHo u svojoj ponudi odnedavno ima i autentični zeleni čaj iz Japana.
U šarenom i zaigranom interijeru možete uživati u Palmotićevoj 2, ali ukoliko vam nije usput, vrijedni dostavljači Wolta donijet će vam do kućnih vrata slasne SoHo paketiće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....