Nikica Brnčić i Nera Jelaska za sebe kažu da kao diplomirane arhitektice implementiraju stečena znanja iz povijesti arhitekture i likovnih umjetnosti u suvremeni kontekst. Od njihovih ranih suradnji do osnivanja vlastitih arhitektonskih studija, Jelaska i Brnčić koriste svoje zajedničko iskustvo kako bi oplemenili prostore koji nadmašuju puku funkcionalnost, inzistirajući na total-designu.
Isto tako bilo je i s poslovnim prostorima tvrtke VuMedi koji se nalaze u Green Goldu i zauzimaju cijeli kat, što je oko 500 četvornih metara, a za čije su uređenje bile zadužene baš ove arhitektice. VuMedi je inače online platforma koja se fokusira na medicinsko obrazovanje i povezivanje zdravstvenih stručnjaka.
- Pri samom ulasku u ovaj prostor, u kojem je prije bila poliklinika, bili smo oduševljene svjetlom. Zahvaljujućim velikim fasadnim staklenim stijenama, prostor se mijenja zajedno s kutom upada sunca tijekom dana i tijekom godine. Svaki put kad uđemo u prostor on izgleda drugačije. Zato smo pri projektiranju nastojale eksterijer dodatno "uvesti" u prostor, birajući oblike i materijale nalik onima koje su korištene na fasadama okolnih zgrada (koje su sretno uklopljene u okoliš i bujnu vegetaciju). Tako u interijeru osjećate kontekst okoliša, te prostranosti. Ulaskom u prostor pogled se proteže preko tri strane svijeta, a putem se, kao u nekakvoj suvremenoj inačici enfilade, nižu prostori - lounge soba, sobe za sastanke, uredi, call sobe. Glavna ideja bila je projektiranjem tlocrtne dispozicije povezati prostor u koherentnu i funkcionalnu cjelinu koja komunicira s okolišem i ugodna je za rad - pričaju arhitektice Brnčić i Jelaska i otkrivaju kako se zbog zadanog budžeta i rokova, ali i dobrog stanja prostora, nije radila opsežnija rekonstrukcija prostora.
Investitori su, govore, željeli radni prostor koji komunicira značaj propulzivne brzo rastuće tvrtke, adaptabilan prostor, spreman u dogledno vrijeme prihvatiti veći broj korisnika te ugodno i stimulativno ozračje za rad s dovoljno zajedničkih prostora za sastanke, druženje i opuštanje.
- Imperativ u projektiranju bio je korištenje boja iz vizualnog identiteta tvrtke. Većina namještaja projektirana je po mjeri i izradili su ga lokalni obrtnici. Onaj namještaj koji zbog vremena i zadanog budžeta nismo mogli izraditi po mjeri, naručen je gotov (stolice, sofe i slično).
Najprepoznatljiviji pečat prostoru daju custom made zidne obloge u hodniku (enfiladi) koje komuniciraju vizualni identitet tvrtke, u isto vrijeme dinamiziraju zidne plohe.
Spomenute zidne obloge imaju funkciju skriti neke neželjene tehničke detalje koji se pojavljuju na zidovima. Konceptualno, zidne obloge su zamišljene kao opredmećena (u tri dimenzije) slika Josefa Albersa iz pedesetih godina prošlog stoljeća - asocijacija na boje vizualnog identiteta tvrtke - opisuju arhitektice i za kraj govore kako je od prvog ulaska u prostor do useljenja prošlo od tri do četiri mjeseca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....