Wellness više nisu samo bazeni, saune i sprave za fitness. Riječ je o cijeloj jednoj arhitektonskoj i interijerskoj filozofiji koja nadilazi samu uslugu za klijente.
- Naziv:
- Allegra TS Wellness
- Lokacija:
- Hypo centar, Marohnićeva 11, Zagreb
- Kontakt:
- www.tswellness.com
- Projekt:
- Arhitektonski studio Križnjak
Prvi wellness centar kod nas otvoren je prije nekih desetak godina, i to u sklopu hotela Milenij u Opatiji. Od tada pa do danas mnogo toga se promijenilo, a wellness je doživio pravu malu revoluciju. Danas je nezamislivo da neki turistički objekt koji želi postići poslovni uspjeh nema wellness, a pritom je jako važno da bude dobro napravljen. Ono što je bitno shvatiti jest da wellness nisu samo saune, bazeni, tuševi i sprave za fitness nego je tu riječ o cijeloj jednoj arhitektonskoj i interijerskoj filozofiji koja mora ispuniti niz sitnih detalja koji će stvarati konačni dojam, a koje obično oko na prvu možda neće ni primijetiti.
Kako to postići, pitali smo Roberta i Martinu Križnjak iz zagrebačkog arhitektonskog studija Križnjak, koji su napravili projekt za Allegra TS Wellness u Cvjetnom naselju, u sklopu poslovnog centra Hypo na križanju Slavonske avenije i Marohnićeve ulice, koji se prostire na dva kata i površine je čak 1800 četvornih metara. Od toga se teretana prostire na 350 m2 te se sastoji od kardio dijela, prostora za vježbanje sa slobodnim utezima i prostora sa spravama za vježbanje. Grupni programi održavaju se na četvrtom katu u tri dvorane. Najveća od njih je aerobik dvorana s ukupnom površinom od 200 m2 i u njoj se održavaju programi u većim grupama. Cycling dvorana opremljena je biciklima marke Schwinn te se u njoj održavaju sati spinninga. Treća multifunkcionalna dvorana predviđena je za male grupne treninge, treninge boksa ili privatne treninge s osobnim trenerom.
Preuređenjem su naglašeni pult recepcije te zid u predvorju s isprintom u obliku mreže koji se proteže kroz cijeli prostor centra.
– Vlasnici teretane i wellness kluba željeli su brzi refreshing postojećeg centra kako bi stvorili novi vizualni identitet, osvježili prostor te ga učinili atraktivnijim. U kratkom vremenskom razdoblju, od samo četiri tjedna, trebalo je osmisliti rješenje i završiti sve radove kako bi se centar nakon godišnjeg otvorio i zasjao u punom sjaju. Nakon što su nas kontaktirali i nakon zajedničkih konzultacija oko detalja preuređenja, počelo se raditi na razradi idejnog rješenja. Postojeći namještaj djelomično se zadržao, no trebalo je osmisliti kako ga učiniti ‘novijim’ i reprezentativnijim.
Projekt je prezentiran kroz tri varijante 3D prostornog prilkaza, kako bi vlasnici dobili što realističniju sliku budućeg novouređenog prostora. Odabirom varijante krenulo se u realizaciju ideje – rekli su Robert i Martina Križnjak. Dodali su da je na glasak refreshinga bio na teretani i predvorju gdje je pult recepcije dobio novi izgled. Naime, postojeći pult ‘obučen’ je u crni, sjajni pleksiglas, iznad kojeg dominiraju lampe atraktivnog dizajna. Drugi naglasak predvorja je sivi zid s isprintom u obliku mreže koji se proteže kroz cijeli centar, a cerulean plava boja postala je novi zaštitni znak centra. – Kako bi se sve završilo u traženom roku, trebalo je uskladiti i koordinirati majstore različitih radova, popravak i lakiranje parketa, bojanje zidova, postavljanje pleksiglassa, električara, postavljanje isprinta i plakata velikih dimenzija, tapeciranje i popravak dotrajalog namještaja… A sve to moguće je jedino dobrom komunikcijom i koordinacijom – zaključuju arhitekti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....