PROFIL

Upoznajte ekipu iz domaćeg brenda Hypersocks

Šarene dizajnerske čarape za kreativce. Riječ je o uniseks čarapama s uniseks dizajnom, a trenutna kolekcija nema figurativnih elemenata, nego samo geometrijske likove i apstraktne forme

Dorja Horvatić i Filip Eterović za sebe kažu kako su već dugi niz godina najbolji prijatelji i kako su to inače znali proslaviti tako da jednom godišnje nekamo otputuju, ali su ove godine taj svoj odnos odlučili podići na još jednu razinu i svoje druženje pretočiti i u zajednički rad.

Dorja kaže kako je Filip poznat po suludim poslovnim idejama, a Filip kaže kako je nadaleko poznato da Dorja voli dizajn u svim njegovim oblicima pa su se oni tako odlučili spojiti svoje najbolje kvalitete u brendu Hypersocks - šarenim dizajnerskim čarapama. Prvi poticaj za pokretanje ove ideje jest to što se u Hrvatskoj nitko ne bavi proizvodnjom šarenih dizajnerskih čarapa.

Hypersocks su izrađene od finog talijanskog pamuka, a proizvedene su u maloj hrvatskoj obiteljskoj tvornici Miro

PLANOVI

Na samom početku zamisao i cilj su bili prvo stvoriti tržište, a potom plasirati proizvod tako da se bave distribucijom dva ukrajinska brenda, ali kako je ta suradnja zapela, Dorja i Filip su odlučili preskočiti taj korak i automatski se pojaviti na našem tržištu sa svojim preslatkim čarapama.

Hypersocks su izrađene od finog talijanskog pamuka, a proizvedene su u maloj hrvatskoj obiteljskoj tvornici Miro

Ovo dvoje zanimljivih kreativaca nam objašnjava zašto su baš čarape postale njihov povod za zajednički rad.

- Čarape više nisu bezlični i gotovo neprimjetni komadić tkanine, nego ih kupujemo ciljano, kombiniramo uz tenisice ili cipele ili neki drugi odjevni predmet. Čarape kao sasvim običan, svakodnevni odjevni predmet mogu na neobičan i šaren način zaokružiti nečiji stil i uljepšati dan. Nije bitno jesu li skrivene ispod uredno ispeglanog odijela ili su, pak, navučene do koljena na gole noge, bitno je da ih se nosi s velikim osmijehom i vrlo pozitivnim stavom. Već nekoliko sezona čarape su modni ‘statement’, dodatak koji našim odjevnim kombinacijama daje karakter, čini ih zanimljivima, drugačijima, pomaknutima ili razigranima - ističu Dorja i Filip.

Također nam otkrivaju kako je do samog naziva brenda ipak bilo malo teže doći. - O nazivu smo jako dugo razmišljali. Ideja je bila proizvoditi čarape za sve ljude koji se osjećaju ‘hyper’, odnosno nabrijano. ‘Hyper’ ljudi su oni koji se vole kreativno, drugačije, društveni su, zaigrani, zainteresirani za novo, zanimljivo, vole putovati, upijaju tuđe priče i stvaraju svoje.

PROIZVODNJA

Cijeli proces vezan za brend opstaje na principu DIY, odnosno “uradi sam”, što znači da veći dio stvari rade oni sami, od stop animacija do šašavih marketinških kampanja, naravno uvijek uz pomoć bliskih prijatelja. Dorja je ta koja je zadužena za kompletan dizajn, iako imaju u planu neku buduću suradnju s drugim dizajnerima i likovnim umjetnicima.

Hypersocks su uniseks čarape s uniseks dizajnom, trenutna kolekcija nema figurativnih elemenata, nego samo geometrijske likove i apstraktne forme. Korištene su vesele boje tako da čarape mogu podići svaku odjevnu kombinaciju, ali postoji raspon čarapa od manje šarenih za formalnije odijevanje do potpuno šarenih za šašave odjevne kombinacije. Cijela je kolekcija rađena od finog talijanskog pamuka iz tvornice s tradicijom dužom od 120 godina, a konačni proizvod se dobiva u maloj hrvatskoj obiteljskoj tvornici Miro.

Svoje nabrijane čarape možete nabaviti na HYPERshopu - shop.hypersocks.org.

Foto: Doris Fatur

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. svibanj 2024 19:45