Zvučna imena svjetski poznatih talijanskih modnih kuća već dugo nisu rezervirana samo za torbice i cipele. Brendirane rezidencije stambeni su kompleksi koji svojom kvalitetom, dizajnom i prepoznatljivim estetskim značajkama odražavaju standard modne marke čije ime nose.
Osim skupocjenih vila pod kultnim se modnim imenima grade i hoteli i ljetovališta, a poseban procvat "modnih" nekretnina zabilježen je u Dubaiju, gdje je među najpopularnijim odredištima Bvlgari hotel. Podaci tvrtke za nekretnine Savill s početka ove godine koje je iznio CNN kažu da je broj brendiranih rezidencijalnih zdanja porastao za čak 160 posto, a očekuje se da će se gotovo udvostručiti do kraja 2030. godine.
Iako ih u ovom trenutku ima najviše na svijetu, Dubai nije prva destinacija s ovakvim nekretninama. Do prošle je godine brojem prednjačila Južna Florida, no izgradnjom Bulgari Lighthouse zdanja, luksuznog stambenog kompleksa u kojemu će i oni najprofinjenijeg ukusa pronaći svoju jedinicu, smjestio se na prvo mjesto.
Na čak 27 katova smjestilo se, među ostalim sadrćajima, i 31 penthouse te troetažna Sky Villa na vrhu koja je prodana za 112 milijuna dolara samo mjesec dana nakon što je gradnja najavljena. U narednih je nekoliko mjeseci prodano još 20 jedinica, za nevjerojatnih 585,3 milijuna američkih dolara.
- Dizajnerski brend igra ključnu ulogu u poželjnosti ovog objekta - rekla je Patricia Viel, arhitektica francuskog porijekla i izvršna direktorica tvrtke ACPV ARCHITECTS, koja s talijanskim arhitektom Antoniom Citterioom vodi ovaj projekt i dodala da ovakve nekretnine nisu samo lijepe zgrade te da su standardni izgradnje vrlo visoki, sličniji odmaralištu ili hotelu nego stambenom blogu. Upravo zato je, kako je objasnila, potreban brend koji jamči tu kvalitetu usluge.
ACPV ARCHITECTS počeo je raditi s Bulgarijem na njegovim ugostiteljskim konceptima 2000. godine, projektirajući sve od prvog hotela brenda u Milanu 2004. do ovog stambenog kompleksa u Dubaiju. Kupcima ovih brendiranih nekretnina, to nije njihov prvi dom, i baš radi toga je komponenta prepoznatljivosti i usluge, poput upravljanja zgradom, ovdje vrlo važna.
Općenito, ovakve rezidencije, često su u susjedstvu baš istoimenog brendiranog hotela ili odmarališta te imaju pristup njihovim luksuznim ugostiteljskim objektima, ali uz potpunu privatnost u svom životnom prostoru. Stoga i ne čudi da ih je za izgradnju u Dubaiju u najavi još nekoliko.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....