U današnje vrijeme može biti teško reći jesu li online proizvodi stvarni ili generirani umjetnom inteligencijom.
Nedavno su sofe u obliku gorile postale viralni trend na TikToku, a sve oografije su stvorene korištenjem umjetne inteligencije. Jedan poseban video, generiran umjetnom inteligencijom od strane LuxArtsa, privukao je pozornost željnih kupaca. Komentari su bili puni korisnika koji su se raspitivali gdje kupiti ili komentirali kako izgledaju udobno. Prepoznavši potencijalno tržište, tvrtka za nabavu namještaja u Kini pod nazivom City House Furniture odlučila je ovaj koncept pretvoriti u stvarnost, prenosi My Modern Met.
Kauči se nude u crnoj i smeđoj boji i na njih se lako mogu smjestiti dvije osobe. U videu koji prikazuje kauče, agent objašnjava da je klijent to zatražio nakon što je gledao videozapise AI TikTok sofe. Potom nastavlja: "U Kini je sve moguće", što je vidljivo u onome što su proizveli.
Dok je City House Furniture pokazao pravi proizvod koji prodaje, višestruki računi na TikToku reklamiraju samo AI slike ovih kauča. Osim toga, razni trgovci na eBayu navode kauče s ovim slikama koje je generirala umjetna inteligencija, stvarajući prilike za prijevare. LuxArts je čak posvetio cijelu stranicu upozoravajući gledatelje na potencijalne prijevare s njihovim slikama generiranim umjetnom inteligencijom.
S porastom umjetne inteligencije u našim svakodnevnim životima, sve veći broj umjetnika koristi AI kako bi zamijenili ili integrirali svoj rad, stvarajući jedinstveni mješoviti medij. Jasno je da se AI mašta može koristiti za stvaranje opipljivih proizvoda koji će biti od koristi kupcima nudeći inovativne artikle; međutim, granica etike mogla bi se zamagliti jer se kreativci počinju više oslanjati na AI za dizajn i inspiraciju. Budućnost umjetne inteligencije u konceptualizaciji dizajna tek treba odrediti, ali čini se da tvrtka City House Furniture poduzima korake u pokušaju da pokaže kako se digitalna kreativnost može spojiti s ljudskom proizvodnjom.
Iako se ove sofe naizgled proizvode, nije jasno jesu li trenutno dostupne za kupnju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....