Prostoria je otvorila izložbu Revisiting Factory smještenu u okrugu svoje tvornice u Sv. Križu Začretje (Zagorje), točnije u paviljonu vlastite sušare na 3200 m2. Ambijent arhitekture izložbe Revisiting Factory ostvaren je kompozicijom visokih blokova od dasaka koje Prostoria u sušari skladišti dok ne sazriju za preradu u vrhunski namještaj. Ova monumentalna struktura drvne građe kreira nekoliko toplih interijerskih situacija, hodnike i vanjske terase, sugerirajući okruženje doma, ureda i velikog kluba. Revisiting Factory ostaje otvorena za javnost sve do 19.lipnja.
Povod izložbi je dvostruki – osvojene čak 3 German Brand Awards 2021, među kojima se ističe German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellent Brands - Interior & Living. Ova se nagrada dodjeljuje za izvrsni brend menadžment tvrtkama koje predvode u svojim tržišnim nišama te su aktivne na internacionalnom tržištu. Revisiting Factory je nastavak na projekt iz 2021.godine – Revisiting Analogue, a oba su novi model Prostorijine komunikacije brend-iskustva nastalog kao odgovor na nemogućnost prezentacije novih proizvoda na međunarodnim sajmovima, koji su već godinu i pol otkazani zbog pandemije uzrokovane koronavirusom. Upravo je Revisiting Analogue dobio druge dvije nagrade German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellence in Brand Strategy and Creation - i to za storytelling & content marketing. Oba projekta razvijena su suradnji s dizajnerima iz studija Numen/ForUse i Simonom M. Piperčićem.
Tomislav Knezović, vlasnik Prostorije, povodom otvaranja izložbe je istaknuo: “Prostoria je obiteljska tvrtka izgrađena na strasti prema stvaranju kvalitetnog namještaja koji oplemenjuje životni prostor. Ususret 10. obljetnici djelovanja Prostorije koju ćemo proslaviti krajem rujna, posebno nas veseli da je brendu dodijeljena nagrada za brend menadžment German Brand Award 2021. U prvih 10 godina smo jako brzo prešli s obrtničke proizvodnje na industrijsku proizvodnju u velikim serijama. Kontinuirano smo učili i ulagali u ljudske resurse i tehnologiju. Od samih je početaka brend bio vođen dizajnom (design-led company) kao alatom za stvaranje veće vrijednosti i standarda kvalitete u razvoju i proizvodnji namještaja. Naša tvornica je istraživački laboratorij u kojem je održivost dio procesa dizajniranja. U njoj razvijamo prototipove i proizvodimo namještaj od drveta, kože, metala i tkanina od prirodnih materijala. Proizvodnja u svojoj tvornici odražava koliko smo posvećeni kvaliteti jer znamo da je možemo jamčiti. Sve ovo zajedno omogućilo nam je da se Prostoria etablira kao premium brend u međunarodnoj industriji namještaja i prodaje u preko 900 premium salona u svijetu.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....