Promocija D

Dizajneri, arhitekti i suradnici koji vole D

Dizajneri, arhitekti i suradnici koji vole D&D okupili su se prošli tjedan u novootvorenom vrtnom centru Harvey Normana u zagrebačkom King Crossu na promociji novog broja najčitanijeg magazina za uređenje doma u ovom dijelu Europe.

D&D jednako vole široke mase, ali i struka. Tome je najbolji dokaz kontinuirana i stabilna visoka prodajna naklada magazina te činjenica da arhitekti i dizajneri biraju upravo magazin D&D kako bi predstavili svoje nove projekte koje su odradili. Međutim, za dobar proizvod potrebno je puno više, od izuzetne suradnje s dizajnerima i arhitektima, ali i uloženog truda svih članova redakcije, pa sve do čitatelja.

Naime, višegodišnji uspjeh D&D-a ne bi bio moguć bez publike i vjernih čitatelja koji, čitajući magazin, iz mjeseca u mjesec potvrđuju njegovu kvalitetu, a istodobno motiviraju D&D tim da radi još bolje i kvalitetnije. Tako smo došli i do broja 55. izdanja magazina D&D koji smo prošli tjedan promovirali u novootvorenom vrtnom centru Harvey Normana u zagrebačkom King Crossu. I to na obostrano zadovoljstvo. Naime, Harvey Norman je uoči izlaska novog broja magazina D&D na 700 kvadrata predstavio novu kolekciju vrtnog namještaja, koja broji čak 400 artikala izrađenih od tikovine, akacije, umjetnog ratana i metala. Budući da je proljeće vrijeme uređivanja naših balkona, vrtova i terasa, vrtni centar se pokazao kao idealno mjesto za D&D i Harvey Norman event, odnosno za neformalno druženje i predstavljanje noviteta na tržištu.

– D&D nije samo najprodavaniji, nego i najkvalitetniji magazin za uređenje interijera i kulturu stanovanja na hrvatskom tržištu. Poseban je zbog toga što donosi ideje i inspiracije, savjete i shopping vodič, a cjelokupni sadržaj koji objavljujemo autorski je rad naših novinara, urednika, fotografa i stručnih suradnika. U svim stanovima koje objavljujemo mi smo doista bili i mi smo ih fotografirali, a sve članke napisali su naši novinari i suradnici. Drago nam je što imamo mogućnost naš novi broj predstaviti upravo u ovom prekrasnom, novootvorenom vrtnom centru Harvey Normana koji svojom ponudom vrtnog namještaja ostavlja bez daha i gdje svatko može pronaći nešto za sebe – izjavila je Mirela Miškić, direktorica marketinga magazina D&D, među okupljenim arhitektima, dizajnerima i suradnicima.

Damir Musić, generalni direktor Harvey Normana za Hrvatsku, istaknuo je tijekom druženja kako je novootvoreni vrtni centar u King Croosu jedan od 350 trgovina Harvey Normana u svijetu, i da je jako sretan što je upravo Hrvatska izabrana za širenje od strane Uprave.

– “Australian way of living” koji je prezentiran kroz nove linije vrtnog namještaja odlično spaja život na otvorenom s interijerom, a izbor materijala i dizajna je rađen da bi ispunio sva očekivanja, pa i najzahtjevnijih klijenata – istaknuo je Musić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 17:13