U srijedu 9. lipnja dodijeljene su jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovječnijega međunarodnog natjecanja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sjede ponajbolji kreativci iz cijeloga svijeta odabrao je projekt Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Radi se o projektu koji je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku.
Cijeli projekt počiva na istraživanju prof. Nobel sa Sveučilišta u Kaliforniji koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus. Zato su Radgonske gorice, na prijedlog agencije, prilagodile proizvodni proces koji se sada u potpunosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočala za noćni vid
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....