Koja je glavna misao vodilja iza projekta Pipi?
- Pipi je kultno dalmatinsko piće s ekstraktom bezbrižnosti. To najbolje opisuje novi slogan #bolimePipi, koji su potrošači tako dobro prihvatili da su ga počeli koristiti i u svakodnevnom govoru.
Zašto baš razglednice?
- Ideja razglednica i njihovih motiva došla je iz kulturološkoga ponašanja kako Dalmatinaca, tako i svih ostalih koji dolaze na ljetovanje. Slanje razglednica je pomalo zaboravljen običaj kojeg se svi rado sjećamo. Danas su one zamijenjene slanjem selfija i fotografija mobitelom. Pipi razglednice poslužile su nam kao medij prenošenja opuštenih i jednostavnih ljetnih trenutaka, pod zajedničkim imenom Bezbrižni pozdrav s Jadrana.
Kako se rodila ideja?
- Kako su društvene mreže potpuno zamijenile javljanje s mora razglednicama, što je bio običaj u 70-ima kada je Pipi sok nastao, odlučili smo ponovo popularizirati slanje ‘old school’ razglednica. Shvatili smo da bi bilo super napraviti neki tip iskrenih i bezbrižnih pozdrava s Jadrana u kojim ćemo prikazati sebe upravo onakvima kakvi jesmo.
Tko je autor ilustracije?
- Jedan od najboljih hrvatskih ilustratora, Vedran Klemens.
Što mislite zašto su ljudi srdačno prihvatili ovu priču?
- Ova kampanja je brutalno iskrena. U reklamama gledamo samo najljepše ljude u idealiziranim situacijama. Pipi zna da to u stvarnosti nije tako i pokazuje realnu stranu ‘lita u Dalmaciji’.
Foto: Pipi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....