Imago Ogilvy, tim iza Pipi kampanje

Pipi razglednice za kojima su svi poludjeli

Što o naj kampanji ljeta kažu njeni tvorci? - “Ljudi su se zaljubili u Pipi razglednice jer su iskrene”

Koja je glavna misao vodilja iza projekta Pipi?

- Pipi je kultno dalmatinsko piće s ekstraktom bezbrižnosti. To najbolje opisuje novi slogan #bolimePipi, koji su potrošači tako dobro prihvatili da su ga počeli koristiti i u svakodnevnom govoru.

Zašto baš razglednice?

- Ideja razglednica i njihovih motiva došla je iz kulturološkoga ponašanja kako Dalmatinaca, tako i svih ostalih koji dolaze na ljetovanje. Slanje razglednica je pomalo zaboravljen običaj kojeg se svi rado sjećamo. Danas su one zamijenjene slanjem selfija i fotografija mobitelom. Pipi razglednice poslužile su nam kao medij prenošenja opuštenih i jednostavnih ljetnih trenutaka, pod zajedničkim imenom Bezbrižni pozdrav s Jadrana.

Kako se rodila ideja?

- Kako su društvene mreže potpuno zamijenile javljanje s mora razglednicama, što je bio običaj u 70-ima kada je Pipi sok nastao, odlučili smo ponovo popularizirati slanje ‘old school’ razglednica. Shvatili smo da bi bilo super napraviti neki tip iskrenih i bezbrižnih pozdrava s Jadrana u kojim ćemo prikazati sebe upravo onakvima kakvi jesmo.

Tko je autor ilustracije?

- Jedan od najboljih hrvatskih ilustratora, Vedran Klemens.

Što mislite zašto su ljudi srdačno prihvatili ovu priču?

- Ova kampanja je brutalno iskrena. U reklamama gledamo samo najljepše ljude u idealiziranim situacijama. Pipi zna da to u stvarnosti nije tako i pokazuje realnu stranu ‘lita u Dalmaciji’.

Foto: Pipi

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 22:10