Sve je to dio nove Ikeine reklamne kampanje u Ujedinjenim Arapskim Emiratima pod nazivom 'Real Life Series', u kojoj su tri slavne dnevne sobe preuređene od strane švedskog trgovca.
Tri predstavljene sobe uključuju ljubičastu dnevnu sobu Monice i Chandlera iz američke sitcom serije Prijatelji, ružičasto-zelenu dnevnu sobu iz Simpsona (Marge i Homera) i dnevnu sobu Joyce Byers iz Netflixove serije Stranger Things.
Kako bi stvorili svaku od soba, dizajneri su koristili neke od najprodavanijih Ikeinih proizvoda.
Osim toga, uz pomoć pametnog računalnog softvera, tim koji stoji iza kampanje uspio ih dizajnirati prostorije tako da se svaki i najmanji detalj vidi na ekranu.
Sobe su podijeljene u tri kategorije: soba za obitelji, soba za prijatelje i sobe za sve, što daje kupcima priliku da stvore prostor koji je pravi za njih.
'Oživjeli smo kultne dnevne sobe najomiljenijih obitelji svih vremena, kroz mnoštvo kombinacija namještaja u puno različitih stilova i veličina - i po povoljnim cijenama. Grupirali smo sve proizvode za svaku sobu, tako da je lako rekreirati ono što vidite na fotografijama i u vlastitom domu ", kaže Ikea.
Kampanja će se pojaviti u nekim izdanjima Ikea kataloga i bit će dostupna u nekim Ikeinim trgovinama na Bliskom Istoku.
Foto: IKEA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....