PROFIL
- INFO: Kolekcija FoodWood by Milla&Milli
- AUTORI: Maša Vukmanović, Jelena Lukač Kirš i Jakov Šrajer
- KONTAKT: millamilli.com
Mundus viridis ili Zeleni svijet već je dobro poznata vrbovačka tvrtka za preradu drva u vlasništvu Ksenije i Ivića Pašalića. Nakon niza uspješnih godina poslovanja prije otprilike tri godine odlučili su proširiti svoje djelovanje na proizvodnju namještaja. Ubrzo nakon osnivanja brenda Milla & Milli uslijedile su pohvale i priznanja po cijeloj Europi. Osim Ksenije Pašalić, koja je bila začetnik ideje, na proizvodima pod brendom Milla & Milli vrijedno rade i dizajnerica Maša Vukmanović te Jelena Lukač Kirš i Jakov Šrajer. Zamolili smo Mašu kao art direktoricu brenda da nam ispriča malo više o njihovoj kolekciji pod nazivom FoodWood, koja se sastoji od proizvoda za pripremu i posluživanje hrane kao što su pladnjevi, daske za rezanje i poslužavnik.
- Podmetači Waves i serija FoodWood prethodili su dizajnu namještaja. Na njima se prvo radilo, i to jako dugo. Iskušavali smo bezbroj načina da postignemo te valove savršeno. Prije svega se, naravno, moralo razmišljati o funkcionalnosti proizvoda, a pritom ne zanemariti estetiku i lakoću održavanja. Kada smo došli do zadovoljavajućih rezultata, morali smo se odlučiti za boje, što je trajalo još neko vrijeme. Na kraju cijelog tog procesa shvatili smo da smo dobili odličan proizvod i odlučili iskoristiti ga i na druge načine, tako što će postati glavni likovni element na namještaju. Tako je nastala i komoda za piće koja je osvojila prestižnu nagradu Red Dot - rekla nam je Maša Vukmanović.
Kolekcija FoodWood napravljena je od vrhunskog hrvatskog drva s ekološkim certifikatom. Radi se o pažljivo izabranom drvu koje se tretira posebnim metodama kako bi se zadržali originalni izgled i kvaliteta. Izgled i boja kolekcije Waves insprirani su organskom formom. Maša nam prepričava da nije točno određeno koja bi to forma bila, ali uz kombinaciju boja iz prirode asocijacije jako često idu prema brazdama zemlje ili valovima. Također nam priznaje da im je ipak najdraže kad čuju komentare kupaca na proizvod i njihove asocijacije, koje variraju od nekih prirodnih pojava iz okoliša pa do jako velikih “longplejki”, to jest gramofonskih ploča.
- Uvijek je lijepo čuti povratnu informaciju, jako nas to veseli. To prije svega znači da ljudi razmišljaju o proizvodu, da ga promatraju i stvaraju neki odnos s njim, što je obično i konačni cilj svakog dobrog dizajna - ističe Maša.
- Dizajn je brendu Milla & Milli na prvome mjestu, i ne samo proizvoda nego svega što ide uz to, od ambalaže, do načina predstavljanja, komunikacije, sve do konačnog proizvoda. Kada smo počeli s brendom, znali smo da je upečatljiv i istaknut dizajn nešto što želimo postići, i iskreno smo vjerovali da je to put do prepoznatljivosti na sceni, a i do samih kupaca, stoga najviše vremena u procesu stvaranja ovakvog proizvoda ili nekog drugog odlazi na smišljanje dizajna, isprobavanje iznova i iznova dok se ne dođe do točke na kojoj smo svi zadovoljni. Iako ovakav proces ponekad može i zna oduzeti mnogo vremena, na kraju se ispostavilo da je to za nas jedini ispravni proces.
Izrazita posvećenost detaljima nešto je što vam ne može promaknuti u susretu s proizvodima Milla & Milli, pažnja koju posvećuju i najmanjim sitnicama rezultirala je izrazito dojmljivim, kvalitetnim i elegantnim proizvodima na koje slobodno možemo biti ponosni što dolaze iz naših šuma.
Izgled i boje kolekcije waves inspirirani su organskom formom zemljinih brazda i valova
Foto: Berislava Picek//Hanza Media
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....