Redizajnirani program uključuje izlagačku cjelinu Design district, a predstavit će se i 40-ak izlagača iz drvno-prerađivačkog sektora.
Odbrojavamo dane do otvorenja Ambiente, 43. međunarodnog sajma namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije koji se ove godine održava pod motom “Ambienta... ona prava, napokon”. Od 13. do 16. listopada posjetitelji će u sedam paviljona Zagrebačkog velesajma, na 16.000 kvadrata izložbenog prostora, moći vidjeti sve novitete u opremanju domova, i to kroz redizajnirani program.
Tematske cjeline obuhvaćaju AmbiDOM, u sklopu kojeg će posjetitelji dobiti uvid u sve vrste namještaja, parketa, vrata i prozora te dekora, zatim AmbiPRO, koji donosi materijale, opremu i strojeve, te AmbiENERGO s biomasom i peletima, a prvi se put predstavlja dizajnerska izlagačka cjelina pod nazivom AMBIDesign district.
NAGRAĐENI DIZAJN
Riječ je o cjelini koja se održava po ugledu na svjetske sajmove na kojima su dizajnerski proizvodi odvojeni i posebno naglašeni, pa će posjetitelji moći vidjeti ultimativna dostignuća renomiranih domaćih i stranih dizajnera. Primjerice, tvrtka Inkea prikazat će Pop-Up kuhinju, koja je već osvojila najprestižnije nagrade za dizajn, dok će tvrtka ERA predstaviti dio kolekcije Simonea Michelija, talijanske ikone arhitekture i dizajna, kao dio izložbe “Different suit for different people”, u kojoj je za četiri hotelska lanca osmislio koncept modernih hotelskih prostora. Održat će se i izložba “Bernardo Bernardi - hrvatska ikona arhitekture i dizajna”.
Posjetitelji će imati priliku vidjeti i prvi zajednički nastup drvnoprerađivačke industrije Hrvatske. Najznačajniji predstavnici ove strateški iznimno važne, a često nepravedno zanemarene industrijske grane odlučili su zajedničkim snagama kroz svoje udruženje pri HGK iskoristiti predstojeću Ambientu za podizanje svijesti o važnosti ovog sektora, a ujedno i za prezentaciju cijelog spektra proizvoda, od primarne prerade drva do namještaja.
Na posebno uređenom izlagačkom prostoru od gotovo 4000 kvadrata 40-ak hrvatskih proizvođača predstavit će svoje proizvode od pilanske drvne građe, preko drva u graditeljstvu (prozori, vrata, podovi, parketi), drva u energetici (peleti, briketi, drvna bio masa) te masivnih i furniranih ploča, pa sve do namještaja kao najsloženijeg proizvoda.
- Prvi put imamo na Ambienti prezentiranu hrvatsku drvnu industriju u cjelini, od najjednostavnijih do najsloženijih proizvoda. Mislimo da će posjetitelje zanimati kako se obradom bukve, hrasta, jele ili smreke mogu stvarati svakodnevni proizvodi s kojima živimo i s kojima se, primjerice, grijemo. Programi prozora i vrata, parketa i drvenih podova te namještaja privući će vjerojatno najviše pozornosti, a ponuda peleta i briketa privući sve one koji nisu riješili izvore grijanja ove zime - komentira Ivić Pašalić, predsjednik Udruženja drvno-prerađivačke industrije pri HGK.
OBRADA DRVA
Dodaje, kako vjeruje, da će najveći interes izazvati proizvodi koji konstantno postižu iznimne rezultate prodaje na svjetskim tržištima kao što su nadaleko poznati hrvatski parketi i programi namještaja koje domaćih dizajnera, a koji svoje mjesto pronalaze na zahtjevnom tržištu EU. Posjetitelji će moći razgledati, ali i kupovati uz pogodnosti, blagovaonske setove, masivne i furnirane komponibilne programe za dnevne boravke te najmodernija estetska i funkcionalna rješenja hrvatskih kuhinja po mjeri. Također će biti prezentirane i najnovije apartmanske kolekcije, uključujući i one za apartmane do četiri zvjezdice za turističku sezonu 2017.
DOMAĆA KVALITETA
Od izlagača valja izdvojiti Prima namještaj, Spin Valis i Contorte kao najveće proizvođače namještaja i izvoznike, zatim tvrtke Pan Parket i PPS Galeković, Drvoproizvod kao jedne od najvećih domaćih proizvođača parketa i podova, Šerif export-import Glina i Cedar Kastav, koji su među najvećima u pilanskoj obradi i izvozu drvnih prerađevina, prezentirat će se Spačva i DI Slavonija kao proizvođači furnira, prozora i vrata, parketa, dok se od proizvođača peleta ističu Šišarka, Drvenjača, Mundus Viridis.
- Cilj je posjetiteljima pokazati kvalitetu hrvatskih proizvoda, u kojima je sadržana domaća sirovina (hrvatsko drvo), koja je obnovljiva i ekološka. Radi se o visokokvalitetnim proizvodima koji svojom kvalitetom i dizajnom nalaze mjesta na svim svjetskim tržištima. A važno je reći da je hrvatska drvna industrija smještena u ruralnim područjima te da izravno utječe na očuvanje života i rada za mnoge obitelji u tim krajevima.
U sklopu Ambiente će Udruženje DPI 13. listopada i tematsku konferenciju “Izgradimo smeđu magistralu”. Ideja je na jednome mjestu okupiti najznačajnije aktere i otvoreno staviti na stol goruće teme o kojima ovisi opstanak ove za Hrvatsku strateške industrijske grane. Organizatori su pripremili i stručna priznanja za izlagače kao što su priznanje kvalitete za proizvode s najvišim ocjenama Mobil optimum, priznanje za najbolja dizajnerska rješenja Dizajn plus te novinarsku nagradu za najbolje hrvatske proizvode. Posjetitelji će moći osvojiti kuhinju po mjeri vrijednu čak 30.000 kuna ili mladenačku sobu vrijednu 8000 kuna, zatim hrastov stol sa šest stolaca te parkete, krevete i madrace.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....