Na zasićenom tržištu nekretnina pronaći za sebe savršen dom nije uvijek lako. Jednako tako nije lako ni prodati dom koji više nije naše idealno mjesto za život. Pritom je, naravno, važno da nekretnina koju prodajemo bude u što boljem stanju kako bi privukla potencijalne kupce pa nije rijetkost da se određene prilagodbe rade kako bi prostor izgledao što atraktivnije i zanimljivije novim vlasnicima. Prema analizi američke stranice za prodaju nekretnina Zillow, boja zidova jedan je od faktora koji znatno utječe na ostvarenu cijenu nekretnine!
Naime, Zillow je analizirao više od 32 tisuće fotografija prodanih domova i stvorio popis boja koje su vlasnicima pomogle odnosno odmogle u nastojanju da ostvare što bolju prodajnu cijenu svoga doma. Poznata je stvar da boje mogu biti moćan alat za privlačenje kupaca, posebno na fotografijama i videosnimkama, pa nije naodmet razmisliti o bojanju doma u svježe boje koje izgledaju prirodno. Istraživanje Zillowa je pokazalo da su nijanse plave i sive posebno uspješan odabir jer stvaraju dojam većeg prostora, ali su pritom i dovoljno neutralne da se mogući kupci mogu lako zamisliti u prostoru koji razmatraju za kupnju. Pogledajte u nastavku koje su još boje privukle kupce, a koje je možda bolje izbjeći!
KUHINJA
Domovi u kojima je kuhinja bila plave boje, i to u nijansama od svjetloplave do meke sivkastoplave, prodani su na tržištu za čak 1.809 američkih dolara više od prosjeka, što je gotovo 1.680 eura. S druge strane, žute kuhinje odmogle su vlasnicima koji su za svoje nekretnine dobili u prosjeku 820 američkih dolara manje.
KUPAONICA
Plave i ljubičaste kupaonice u nijansama od puderastoplave do plavoljubičaste, element su domova koji su u prosjeku prodani za 5.440 američkih dolara više, što je gotovo cca. 5.000 eura! Klasična bijela boja u kupaonici, kao i prljavo bijela te boja ljuske jajeta, iako popularne, nisu bile atraktivan faktor pa su pri prodaji nekretnina svojim vlasnicima u prosjeku zaradile 4.035 američkih dolara manje (cca. 3.700 eura).
SPAVAĆA SOBA
Vlasnici domova u kojima je spavaća soba bila plave boje zaradili su u prosjeku 1.856 američkih dolara (cca. 1.700 eura) više za svoju nekretninu! Ružičasta boja nije bila jednako popularno rješenje, neovisno o nijansi, pa su tako domovi s ružičastim spavaćim sobama prodani u prosjeku za 208 američkih dolara ili 190 eura manje.
BLAGOVAONICA
Blagovaonice u kojima su korištene zagasite nijanse plave i plavosive boje ili pak kombinacija mornarske plave s bijelim drvenim elementima pomogle su prodati domove za čak 1.926 američkih dolara više (1.777 eura). Crvena boja, pogotovo boja cigle, terakote i bakra, pokazala se kao problematičan detalj uređenja, pa su tako domovi u kojima je ova boja bila prisutna u blagovaonici prodani u prosjeku za 2.031 američki dolar manje, što je čak 1.873 eura.
DNEVNA SOBA
U dnevnoj sobi više volimo vidjeti smeđu boju, kao i neutralne nijanse poput svijetle krem, sivo-smeđe odnosno taupe boje ili boje zobenih pahuljica, pa su tako domovi s tom paletom boja u dnevnom boravku u prosjeku prodani za 1.809 američkih dolara više (1.700 eura). S druge strane, plave dnevne sobe u nijansama koje sežu od pastelne sive, zagasite srebrne i svijetloplave zaradile su svojim vlasnicima 820 američkih dolara odnosno 760 eura manje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....