Gotovo 75 godina nakon što je prvi Porsche 356 dobio opću radnu dozvolu, marka slavi gledajući i naprijed i iza sebe. Da bi to učinio, kreirao je Vision 357, zapanjujuću i elegantnu modernu interpretaciju modela 356 koja se nalazi na vrhu moderne platforme 718 Caymana GT4 RS-a, koja odgovara na pitanje kako bi san o sportskom automobilu Ferryja Porschea mogao izgledati danas.
356 je bio nevjerojatan uspjeh do te mjere da je Porsche napravio otprilike 78.000 jedinica do 1965. Stavio je marku na kartu i jasno je da nastavlja biti izvor inspiracije sve ove godine kasnije. To se jasno vidi u konceptu Porsche Vision 357.
“Stvorili smo vrlo poseban rođendanski poklon u obliku Porsche Visiona 357, koji koristi 356 kao osnovu za naglašavanje značaja našeg dizajnerskog DNK,” rekao je Michael Mauer, potpredsjednik Style Porschea.
"Konceptni automobil pokušaj je kombiniranja prošlosti, sadašnjosti i budućnosti s koherentnošću, s proporcijama koje podsjećaju na njegov povijesni arhetip i detaljima koji vizualiziraju izglede za budućnost", nastavio je.
Slično modelu 356, Vision 357 ima omotano vjetrobransko staklo i dodaje crne A-stupove koji ujedinjuju površine prozora. Uzorak rešetke na stražnjem dijelu automobila i okrugla prednja svjetla na prednjoj strani također podsjećaju na 356. Uz to, tu su mnogi moderni detalji.
Otvarači vrata skriveni su bočnim prozorima. Prednja svjetla imaju moderni Porscheov svjetlosni pečat s "četiri točke", a 20-inčni naplatci od magnezija nalaze se na svakom kutu smanjujući težinu dok pružaju daleko veću krutost nego što bi se originalni kotači modela 356 ikada mogli nadati.
Puno je snažniji i od modela 356 zahvaljujući istom 4,0-litrenom šestcilindričnom motoru koji ćete pronaći u 718 Caymanu GT4 RS-u koji proizvodi 500 KS (368 kW) i 449 Nm okretnog momenta. Integrirani usisnici nalaze se na svakoj strani automobila odmah iza bočnih prozora.
Automobil je izložen od danas, 25. siječnja, na DRIVE forumu VW grupe u Berlinu. Zapravo, "to je vrhunac posebne izložbe pod nazivom 75 godina Porscheovih sportskih automobila".
Ovo je samo studija dizajna, barem za sada. To znači da ne postoji odgovarajući interijer niti javni plan za izgradnju nečega sličnog za proizvodnju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....