AUKCIJA

Ovaj rijetki Bugatti Type 57SC iz 1937. pokazuje što je potrebno da auto vrijedi osam znamenki

Nakon svih ovih informacija, može se učiniti da je desetak milijuna dolara premalo za takav dio automobilske povijsti

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

 Gooding & Company

Već smo pisali o mnogo posebnim automobilima i aukcijama, ali nevjerojatno rijetko se vidi da jedan od njih ostvari osmeroznamenkastu cijenu na aukciji. Konkretno, ovdje je riječ o Bugattiju Type 57SC Atalante iz 1937. godine s jedinstvenim detaljima dizajna. Procjenjuje se da automobil vrijedi između 10 i 12 milijuna dolara (75 milijuna kuna do 90 milijuna kuna). Aukcija Gooding & Companyja održat će se između 19. i 20. kolovoza.

image

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

Gooding & Company

Ovaj Type 57 počeo je kao S model. Nedugo nakon što je prvi put isporučen izvornom vlasniku 1937., vratio se u Molsheim gdje je instaliran njegov roots-tip kompresora. Prema Gooding & Company, to ga čini jednim od prvih 57SC.

image

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

Gooding & Company

Dodavanje kompresora rezultiralo je ukupnom snagom od oko 200 KS (149 kW), što ga čini jednim od najbržih serijskih automobila ikada napravljenih prije Drugog svjetskog rata. Ipak, ovo nije samo brz i moćan automobil, bio je daleko ispred svog vremena u mnogim aspektima dizajna. Sam motor je imao sustav podmazivanja sa suhim karterom koji mu je omogućio da bude postavljen niže u automobilu.

image

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

Gooding & Company

Zapravo, S u 57S označava surbaissé ili sniženo na francuskom. Tip 57S bio je pun dizajnerskih detalja koji su mu omogućili da sjedi bliže tlu. Stražnji dio također je pridonjeo takvom stavu. Bugatti je također ugradio lagani ispušni sustav, de Ram amortizere i klipove visoke kompresije tako da je imao sve potrebne modifikacije kako bi nadmašio konkurenciju.

image

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

Gooding & Company

Kao i svi ostali modeli 57S Atalante modeli, i ovaj ima svoje specifične dizajnerske razlike koje ga izdvajaju od ostalih. To uključuje velika Scintilla prednja svjetla i potpuno obložene stražnje blatobrane. Kombinacija zadivljujuće karoserije zajedno s iznimnim inženjeringom čini ovo jednim od najpoželjnijih automobila te vrste.

image

1937. Bugatti Type 57SC Atalante

Gooding & Company

Ovaj primjerak osvojio je brojne nagrade na raznim sajmovima automobila diljem svijeta. Kroz godine je zadržao svoj originalni okvir, karoseriju, motor, mjenjač, diferencijal i ploču šasije. Nakon svih ovih informacija, može se učiniti da je desetak milijuna dolara premalo za takav dio automobilske povijesti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 16:52