"Što bi bilo kad bi bilo?", pitanje je koje ne muči samo povjesničare, već i ljubitelje automobila. Gotovo svaki proizvođač u svom podrumu skladišti sve one projekte koji nisu ušli u serijsku proizvodnju. Kad vidite takva vozila, prirodno pomislite: Bi li to imalo smisla? Bi li to bilo uspjeh?
Motor1 posjetio je Opelov klasični odjel koji je smješten duboko u podrumu. Prvo što se može vidjeti je Opel Omega V8 karavan. Da, dobro ste pročitali - V8!
Plan je bio ugraditi 5,7-litreni V8 iz Corvette, a premijera se trebala dogoditi 2000. godine. U oči upadaju veća prednja svjetla i modificirana rešetka na karavanu.
Unutra se može vidjeti puno kože i individualna sjedala straga. To je rješenje kasnije pronađeno u Omeginom nasljedniku Signumu. Nažalost, bilo je previše problema sa "stiskanjem" ogromnog V8 ispod haube, a nestabilan automatski mjenjač ono je što je kasnije "potpisalo smrtnu kaznu".
Godinama prije Smarta, i Opel je imao nešto slično u planu sa svojom Maxx studijom. I nakon desetljeća izgleda simpatično, baš kao i niži Junior. U unutrašnjosti možemo vidjeti modularnu i istovremeno nevjerojatno funkcionalnu kontrolnu ploču. Sjedala su se mogla koristiti kao vreće za spavanje, a radio se mogao ukloniti. Inače, interijer je dizajnirao Chris Bangle.
Zatim je tu i Opel Tigra. U podrumu se može pronaći nekoliko varijanti. Na primjer, tu je žestoka izvedba s 3,0-litrenim V6 i pogonom na stražnje kotače od 211 KS, modificiranom prednjom osovinom i najvećom brzinom od 245 km/h. Prototip Tigre Roadster parkiran je pored nje. Izgleda slično dok ne primijetite promijenjeni oblik bočnih prozora i C-stupova. Prednji kraj također izgleda glomaznije.
To je vjerojatno Tigra B koja nikada nije realizirana. Tome u prilog ide činjenica da je Tigri A završena proizvodnja 2001. godine bez zamjena, iako je Corsa C predstavljena krajem 2000. Tehnička osnova za nasljednika je postojala, ali potražnje više nije bilo.
Vrhunac je Opel Calibra Cabriolet. Mnogi su sanjali o tome, međutim, prerada, zajedno s pojačanjima, pokazala se skupom, a postojala je i interna konkurencija u smislu Opel Astre F Cabriolet i Saaba 900/9-3 Cabrioleta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....