Vremeplov

Jeste li znali kako je nastao Brabus? Top 10 prerada čuvenog tunera Mercedesa proteklih desetljeća

Brabus je počeo raditi na autima klijenata, ili prodavati dovršeno vozilo koje je sam kupio s novom estetikom i pojačanjima motora

Najekstremnije Brabusove kreacije (ilustracija)

Davnih 1980-ih Mercedes-Benz nije bio povezivan s idejom brzog automobila. Sve se vrtjelo oko udobnosti i profinjenosti, a sportske karaktristike u limuzinama tada je prezentirao BMW. Ali Nijemac po imenu Bodo Buschmann, želio je da njegov Mercedes bude još profinjeniji i da ide vrlo, vrlo brzo. Uglavnom, želio je više moći, a kada je shvatio da tuning kuće ne mogu izraditi ono što on želi, odlučio je krenuti svojim putem.

Brabus GmbH je izvorno registriran 1977., a ime se odnosi na njegovo prezime i prezime njegovog partnera Klausa Brackmanna. Brackmann je bio uključen samo zato jer je njemački zakon zahtijevao da dvoje ljudi osnuje tvrtku, a on je odmah prodao svoje dionice Buschmannu za simboličan iznos novca.

Brabus je počeo raditi na automobima klijenata, ili prodavati dovršeno vozilo koje je sam kupio s nadogradnjama interijera i kozmetičkim izmjenama, a tvrtka se uglavnom bavila pojačanjima motorima. Ta posvećenost brzini pretvorila je Brabus u tvrtku koju ljudi iz cijelog svijeta traže kada žele nešto posebno, piše Car Buzz. Tijekom vremena, Brabus je isporučio neka doista ekstremna i uzbudljiva vozila u svojoj 40+ godišnjoj povijesti.

Ovo je lista najzapaženijih i najsnažnijih modela ikad izašlih iz radionice Brabusa.

1988. 3.6 S Lightweight

image

1988. 3.6 S Lightweight

Fast Classics

U 1980-ima, BMW M3 je bio kralj mđu sporašima srednje klase. Bio je okretan i brz i prstavljao sve njemačke limuzine kao sportske automobile. Mercedesov odgovor bile su poznate Evolution i Evolution II verzije Mercedesa 190 E, a obje su koristile orađenu verziju originalnog 2,5-litarskog motora.

Brabus je podigao brojke prema gore s 3,6-litrenim motorom, a još je k tome smanjio težinu automobila. Gubitak težine u kombinaciji s 270 KS stvorilo je nešto izuzetno brzo za to vrijeme.

1996. Brabus E V12

image

1996. Brabus E V12

Brabus

Brabusova navika da uzme Mercedes-Benz E-klasu i ubaci u nju V12 motor započela je s W124 generacijom. W210 je bio luksuznija limuzina srednje klase, ali čak i s V8 ispod haube, nije imao snagu koju je Brabus tražio. Ubačen je V12 iz Mercedesa SL-a, a konačni rezultat bilo je 590 KS i maksimalna brzina od 332 km/h, što ga je upisalo u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda kao najbržu limuzinu na svijetu.

1998. Brabus M V12

image

1998. Brabus M V12

Brabus

U 1990-ima je došlo do uspona SUV-a, a prva generacija M-klase mogla se naručiti s velikim AMG 5,4-litrenim V8 ispod poklopca motora. Brabus je umjesto toga stavio V12 s novom radilicom i kovanim klipovima, stvarajući SUV čudovište od 590 KS s okretnim momentom od 770 Nm. Također je ušao u Guinnessovu knjigu rekorda kao najbrži SUV na svijetu.

Brabus G63 6x6

image

Brabus G63 6x6

Brabus

Mercedes G63 AMG 6x6 je ludo djelo besmislene zabave sa svoje tri osovine i 5,5-litrenim, twin-turbo V8 koji stvara 536 KS i 780 Nm okretnog momenta. Brabus mu je dao par novih turbina i natjerao svoje inženjere da rade na sustavu upravljanja motorom, postavljanju ogromnog ispušnog sustava i oslobađanju 700 KS na svih šest kotača.

2005. Brabus SLR McLaren

image

2005. Brabus SLR McLaren

Brabus

Mercedes-Benz SLR McLaren zajednički su razvili Mercedes i McLaren i dio je modernog automobilizma. Dobio je vrhunsku tehnologiju kao što je aktivna aerodinamika, ugljično-keramičke kočnice, AMG-ov Speedshift R prijenos i ručno izrađen V8 od aluminijske legure s kompresorom koji proizvodi 617 KS i 780 Nm. Sotktu postiže za 3,3 sekunde.

Brabus mu je dao poseban samoblokirajući diferencijal, nove aerodinamičke dijelove za poboljšanu stabilnost smjera, višedijelne Brabus Monoblock VI 20-inčne kotače od lake legure, nadograđeni ovjes, Brabus interijer, a zatim je počeo raditi na motoru. Na kraju je auto isporučivao 660 KS.

2008. Brabus Bullit

image

2008. Brabus Bullit

Brabus

Za one koji misle da ih ludost 6,2-litrenog V8 jednostavno neće dovoljno uzbuditi, Brabus ga je zamijenio s twin-turbo V12 motorom slične veličine. Proizvodio j 720 KS, a prednji i stražnji dio olakšani su karbonskih vlaknima i aluminijskom haubom s ventilacijskim otvorima. Bullit je bio sposoban voziti do 360 km/h.

Brabus Black Baron

image

Brabus Black Baron

Brabus

Ako ste željeli E-klasu još 2009. i mislili ste da ne izgleda dovoljno zlokobno, Brabus vam je mogao pomoći. Za 875.000 dolara dobili biste crnu limuzinu s okretnim momentom od 1200 Nm, koji je zapravo bio elektronički ograničen kako osovina ne bi ispala s automobila.

Black Baron je također bio ograničen na 350 km/h i imao je potpuno novi bodykit za poboljšanje aerodinamike, hlađenje motora i hlađenje kočnica. Također je imao potpuno podesiv sportski ovjes, nove stabilizatore, kočioni sustav visokih performansi i crne 19-inčne aluminijske naplatke.

Brabus 900

image

Brabus 900

Brabus

Oznaka Maybacha predstavlja novi sloj luksuza u odnosu na vrhunac njemačkog automobilskog napretka koji je Mercedes S-klasa. Uz Brabus značku, predstavlja sve to plus sposobnost da dostigne 100 km/h za 3,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 355 km/h.

U ovom slučaju, tuner je uzeo Mercedesov motor iz Maybacha S650 L i pojačao ga na 630 KS i 1355 Nm okretnog momenta. Brabus je također poradio na karoseriji i unutrašnjosti kako bi osigurao da je 900 utjelovljenje luksuza i snage.

Brabus 900 SUV

image

Brabus 900 SUV

Brabus

Brabus razumije da vaša G-klasa ne mora imati šest kotača da bi bila ekstremna. Ovaj konkretni komad nadahnute ludosti ima svu robusnost zadnje generacije G-klase, uz unaprijeđeni 6,3-litreni V12 koji proizvodi nevjerojatnih 900 KS.

Brabus Rocket 900 Cabrio

image

Brabus Rocket 900 Cabrio

Brabus

Ako st željeli voziti najbrži kabriolet s četiri sjedala na svijetu, Brabus je tu bio za vas. Brabus Rocket 900 Cabrio preuzima eleganciju Mercedesa S65 i povećava obujam V12 twin-turbo motora sa 6,0 litara na 6,2. Rezultat je 900 KS kao i 1355 Nm elektronički ograničenog okretnog momenta.

Uz neka aerodinamička poboljšanja, 21-inčne hi-tech kovane naplatke i besprijekorno dovršenu unutrašnjost od fine kože, riječ je o jednom od najluđih automobila s četiri sjedala s otvorenim krovom na planeti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 00:05