Davnih 1980-ih Mercedes-Benz nije bio povezivan s idejom brzog automobila. Sve se vrtjelo oko udobnosti i profinjenosti, a sportske karaktristike u limuzinama tada je prezentirao BMW. Ali Nijemac po imenu Bodo Buschmann, želio je da njegov Mercedes bude još profinjeniji i da ide vrlo, vrlo brzo. Uglavnom, želio je više moći, a kada je shvatio da tuning kuće ne mogu izraditi ono što on želi, odlučio je krenuti svojim putem.
Brabus GmbH je izvorno registriran 1977., a ime se odnosi na njegovo prezime i prezime njegovog partnera Klausa Brackmanna. Brackmann je bio uključen samo zato jer je njemački zakon zahtijevao da dvoje ljudi osnuje tvrtku, a on je odmah prodao svoje dionice Buschmannu za simboličan iznos novca.
Brabus je počeo raditi na automobima klijenata, ili prodavati dovršeno vozilo koje je sam kupio s nadogradnjama interijera i kozmetičkim izmjenama, a tvrtka se uglavnom bavila pojačanjima motorima. Ta posvećenost brzini pretvorila je Brabus u tvrtku koju ljudi iz cijelog svijeta traže kada žele nešto posebno, piše Car Buzz. Tijekom vremena, Brabus je isporučio neka doista ekstremna i uzbudljiva vozila u svojoj 40+ godišnjoj povijesti.
Ovo je lista najzapaženijih i najsnažnijih modela ikad izašlih iz radionice Brabusa.
1988. 3.6 S Lightweight
U 1980-ima, BMW M3 je bio kralj mđu sporašima srednje klase. Bio je okretan i brz i prstavljao sve njemačke limuzine kao sportske automobile. Mercedesov odgovor bile su poznate Evolution i Evolution II verzije Mercedesa 190 E, a obje su koristile orađenu verziju originalnog 2,5-litarskog motora.
Brabus je podigao brojke prema gore s 3,6-litrenim motorom, a još je k tome smanjio težinu automobila. Gubitak težine u kombinaciji s 270 KS stvorilo je nešto izuzetno brzo za to vrijeme.
1996. Brabus E V12
Brabusova navika da uzme Mercedes-Benz E-klasu i ubaci u nju V12 motor započela je s W124 generacijom. W210 je bio luksuznija limuzina srednje klase, ali čak i s V8 ispod haube, nije imao snagu koju je Brabus tražio. Ubačen je V12 iz Mercedesa SL-a, a konačni rezultat bilo je 590 KS i maksimalna brzina od 332 km/h, što ga je upisalo u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda kao najbržu limuzinu na svijetu.
1998. Brabus M V12
U 1990-ima je došlo do uspona SUV-a, a prva generacija M-klase mogla se naručiti s velikim AMG 5,4-litrenim V8 ispod poklopca motora. Brabus je umjesto toga stavio V12 s novom radilicom i kovanim klipovima, stvarajući SUV čudovište od 590 KS s okretnim momentom od 770 Nm. Također je ušao u Guinnessovu knjigu rekorda kao najbrži SUV na svijetu.
Brabus G63 6x6
Mercedes G63 AMG 6x6 je ludo djelo besmislene zabave sa svoje tri osovine i 5,5-litrenim, twin-turbo V8 koji stvara 536 KS i 780 Nm okretnog momenta. Brabus mu je dao par novih turbina i natjerao svoje inženjere da rade na sustavu upravljanja motorom, postavljanju ogromnog ispušnog sustava i oslobađanju 700 KS na svih šest kotača.
2005. Brabus SLR McLaren
Mercedes-Benz SLR McLaren zajednički su razvili Mercedes i McLaren i dio je modernog automobilizma. Dobio je vrhunsku tehnologiju kao što je aktivna aerodinamika, ugljično-keramičke kočnice, AMG-ov Speedshift R prijenos i ručno izrađen V8 od aluminijske legure s kompresorom koji proizvodi 617 KS i 780 Nm. Sotktu postiže za 3,3 sekunde.
Brabus mu je dao poseban samoblokirajući diferencijal, nove aerodinamičke dijelove za poboljšanu stabilnost smjera, višedijelne Brabus Monoblock VI 20-inčne kotače od lake legure, nadograđeni ovjes, Brabus interijer, a zatim je počeo raditi na motoru. Na kraju je auto isporučivao 660 KS.
2008. Brabus Bullit
Za one koji misle da ih ludost 6,2-litrenog V8 jednostavno neće dovoljno uzbuditi, Brabus ga je zamijenio s twin-turbo V12 motorom slične veličine. Proizvodio j 720 KS, a prednji i stražnji dio olakšani su karbonskih vlaknima i aluminijskom haubom s ventilacijskim otvorima. Bullit je bio sposoban voziti do 360 km/h.
Brabus Black Baron
Ako ste željeli E-klasu još 2009. i mislili ste da ne izgleda dovoljno zlokobno, Brabus vam je mogao pomoći. Za 875.000 dolara dobili biste crnu limuzinu s okretnim momentom od 1200 Nm, koji je zapravo bio elektronički ograničen kako osovina ne bi ispala s automobila.
Black Baron je također bio ograničen na 350 km/h i imao je potpuno novi bodykit za poboljšanje aerodinamike, hlađenje motora i hlađenje kočnica. Također je imao potpuno podesiv sportski ovjes, nove stabilizatore, kočioni sustav visokih performansi i crne 19-inčne aluminijske naplatke.
Brabus 900
Oznaka Maybacha predstavlja novi sloj luksuza u odnosu na vrhunac njemačkog automobilskog napretka koji je Mercedes S-klasa. Uz Brabus značku, predstavlja sve to plus sposobnost da dostigne 100 km/h za 3,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 355 km/h.
U ovom slučaju, tuner je uzeo Mercedesov motor iz Maybacha S650 L i pojačao ga na 630 KS i 1355 Nm okretnog momenta. Brabus je također poradio na karoseriji i unutrašnjosti kako bi osigurao da je 900 utjelovljenje luksuza i snage.
Brabus 900 SUV
Brabus razumije da vaša G-klasa ne mora imati šest kotača da bi bila ekstremna. Ovaj konkretni komad nadahnute ludosti ima svu robusnost zadnje generacije G-klase, uz unaprijeđeni 6,3-litreni V12 koji proizvodi nevjerojatnih 900 KS.
Brabus Rocket 900 Cabrio
Ako st željeli voziti najbrži kabriolet s četiri sjedala na svijetu, Brabus je tu bio za vas. Brabus Rocket 900 Cabrio preuzima eleganciju Mercedesa S65 i povećava obujam V12 twin-turbo motora sa 6,0 litara na 6,2. Rezultat je 900 KS kao i 1355 Nm elektronički ograničenog okretnog momenta.
Uz neka aerodinamička poboljšanja, 21-inčne hi-tech kovane naplatke i besprijekorno dovršenu unutrašnjost od fine kože, riječ je o jednom od najluđih automobila s četiri sjedala s otvorenim krovom na planeti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....