VREMEPLOV

Jeste li ikada vidjeli Ferrari s tri sjedala? Ovo je 365 P, ‘izduženi Dino‘ s V12 motorom

Samo dva su izašla iz tvornice s tri sjedala. Riječ je o modelu 365 P, a jedan je napravljen za šefa Fiata Giannija Agnellija

Ferrari 365 P

 Ferrari

Sjećate li se još jedinog Ferrarija s tri sjedala? Da, dva automobila izašla su iz tvornice u Maranellu s tri sjedala i središnje postavljenim upravljačem. Riječ je o modelu 365 P, "izduženom Dinu" s V12 motorom, napravljen na zahtjev Giannija Agnellija.

‘Avvocato‘ je drugi proizveden i nosi titulu, zapravo nadimak naručitelja, s nekim promjenama u odnosu na prvi, uključujući sportski automatski mjenjač, ​​vjerojatno prvi u povijesti, krov od pleksiglasa i središnje okretno sjedalo za lakši pristup. Može se vidjeti uživo na sajmu MAUTO u Torinu zahvaljujući Kidstom Motor Carsu.

Ferrari 365 P zapravo je svojevrsni stilski "test" V6 iz Maranella, rođen kao koncept 1966. iz ruku Alda Brovaronea, u to vrijeme jednog od vodećih "olovki" Pininfarine. Riječ je o sportskom automobilu s dugim repom i bezvremenskim šarmom.

Lakiran u sivo s crnom kožnom unutrašnjosti, klasičnim brzinomjerom s dva okrugla instrumenta i drvenim upravljačem.

image

Ferrari 365 P

Ferrari

Mehanički temeljen na trkaćem 362 P2, također je imao središnje smješteni motor - 4,4-litreni V12 Colombo, koji je bio prava zvijezda u to vrijeme i u raznim verzijama pogon mnogih Ferrarija. Proizvodio se od 1950-ih do 1988. i bio je sposoban proizvesti do 380 KS.

image

Ferrari 365 P

Ferrari

Galeotto je bio Sajam automobila u Parizu 1966. na kojem je prvi put prikazan Ferrari 365 P, privlačeći poglede mnogih, uključujući Giannija Agnellija. "Želim ga", pomislio je ‘odvjetnik‘ i Maranello je započeo posao.

Tako je rođen drugi 365 P (broj šasije 8815), identičan po postavkama izvornom konceptu, ali različit po nekim rješenjima. Prije svega usvajanje automatskog mjenjača umjesto klasičnog ručnog s pet stupnjeva prijenosa.

image

Ferrari 365 P

Ferrari

Dakle, 365 P je dobio Porscheov Sportomatic pretvarač okretnog momenta, koji je ujedno i jedan od prvih sportskih automatskih mjenjača u povijesti, u kombinaciji s prijenosom mjenjač-diferencijal.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 22:10