Gemballa je dugi niz godina jedan od najprestižnijih tunera na svijetu specijaliziran za Porsche, a 2002. godine predstavila je jedan od onih dragulja koji ostaju u sjećanju. Ovo je Gemballa GTR 750 EVO, primjer kako 911 dotjerati do krajnjih granica i koji je inspirirao druge tunere da izvedu svoje izmjene.
Kada je prvi put predstavljen, vjerovalo se da Gemballa GTR 750 ima 750 KS, zbog svoje oznake. Međutim, stvarna snaga motora iznosila je oko 850 KS i 935 Nm okretnog momenta, što ga čini jednim od najluđih 911 ikada napravljenih.
Riječ je o nasljedniku GTR-a 600, Porschea 911 koji je 2001. godine uspio odvoziti Nürburgring za 7:33. GTR 600 bio je brži od bilo kojeg modela TechArta, Blitza, Caterhama, Lamborghinija ili cestovnog Ferrarija.
No 750 EVO otišao je još korak dalje. Kako bi povećao snagu, Gemballa je ugradio dva modificirana Garrett T035 turba koji su zamijenili originalne KKK turbopunjače, uparene s GT3-R glavama cilindra, strojno obrađenom radilicom i posebnim klipnjačama koje povećavaju obujam motora na 3,8 litara.
Isto tako, krutost ovjesa je povećana s jačim čahurama i H&R amortizerima u cijelosti, a performanse su poboljšane s oprugama podesivim po visini, stabilizatorima u tri položaja i podešavanjem geometrije.
U estetskom dijelu izmjena nije bilo malo. Gemballa je predstavila prednji i stražnji spojler te veliko podesivo stražnje krilo. Također je proširio karoseriju kroz puno istaknutije lukove kotača u kojima se nalaze 19-inčni naplatci obuveni u Yokohama AVS Sport gume.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....