Toyota je na grobničkoj pisti predstavila model kojim podiže imidž marke.
Zajednički produkt suradnje Subarua i Toyote stigao je na domaće tržište. Toyotina verzija, model GT86, u Hrvatskoj neće obarati prodajne rezultate (očekivana prodaja 20 automobila), no svakako će utjecati na jačanje imidža marke.
U raspodjeli potrebnih elemenata pri stvaranju sportskog 2+2 kupea Subaru je zadužio motor i mjenjač, dok je Toyota stvorila sve ostalo. Sportske performanse dodatno su naglašene težinom od 1300 kilograma, raspodjelom mase u omjeru 53/47 te snažnim četverocilindričnim motorom od 200 KS.
Subaruov boxer motor s direktnim ubrizgavanjem iz obujma dvije litre izvlači već spomenutih 200 KS, a kupci uz njega mogu izabrati ručni mjenjač sa šest ili automatski s također šest brzina.
GT86 s ručnim mjenjačem s mjesta do stotke stiže za sedam i pol sekundi, dok je ubrzanje s automatikom sedam stotinki sporije.
Tvornički podaci kažu da prosječna potrošnja iznosi osam litara, no čini se da u praksi ta brojka ne može biti jednoznamenkasta. Cijena modela s bogatim serijskima paketom opreme Sport iznosi 266.000 kuna, dok je najskuplji SportAero paket s automatikom dostupan za 291.840 kuna.
Obujam 1998 ccm
Snaga 200 KS
Moment 205 Nm
Ubrzanje 7,6 sek
Maks. brzina 226 km/h
Potrošnja 8,1 l
Mjenjač ručni, 6 brzina
Pogon prednji
Prtljažnik 243 l
Cijena 266.000 kuna
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....