TEST

VW AMAROK SINGLE CAB 2.0 TDI Vrijedni radnik koji vraća PDV

Radnički Amarok Single Cab osvaja teretnim i terenskim mogućnostima te dizelašem sa 140 KS
 FOTO: Ivan Lacković

Uz popularniji, opremljeniji, ali i skuplji Double Cab model, VW Amarok se nudi i u jednostavnijoj, radničkoj izvedbi, s jednostrukom kabinom i samo dva sjedala. Takav Single Cab Amarok birati oni kojima treba pravo radno terensko vozilo, s velikim teretnim prostorom, lišeno svih kitnjastih i suvišnih detalja. I dobro će izabrati, jer se naš testni, s dizelskim motorom sa 140 KS (u ponudi je i veći, sa 180) i 4Motion pogonom, pokazao sposobnim za sve zahtjeve koje smo stavili pred njega, među inim ga natovarivši čak i tonom tereta i takvog iz Zagreba poslali na otoka Pag.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Zahvaljujući skraćivanju kabine, teretni mu je prostor golem, s ukupnom utovarnom površinom od 3,57 m2. Dug je čak 2205 mm, što uz širinu od 1222 mm između kućišta kotača osigurava ono što je za većinu pick-upova nezamislivo: smještaj dvije euro palete i to poprečno! Uz to, visina unutarnjih stranica od 508 mm dovoljna je i za transport rasutog tereta. Tijekom testa dobar smo dio vremena proveli izvan asfaltiranih prometnica, gdje su do izražaja došli uključivi 4x4 pogon, kao i kruta konstrukcija šasije i robusne lisnate opruge straga, koje jamče vrhunsku stabilnost čak i kod vožnje pod punim opterećenjem. Uzdignut od tla 25 cm i s napadnim kutem od 28 posto, Amarok s lakoćom savladava najveće uspone i kosine čak i potpuno natovaren.

Opterećenje se nije pokazalo problemom ni za 2.0 TDI sa 140 KS, koji je u gradu i na autocesti tih poput automobilskog dizelaša, a odlikuju ga ravnomjerno razvijanje snage i snažan potisak (340 Nm od 1600 do 2250 Nm). Na autocesti se preporučuje putna brzina između 120 i 140 km/h, kod koje se prosječna potrošnja zadržava u okviru 8,5 litara. Dobrodošli su lagan upravljač, precizan 6-stupanjski ručni mjenjač i odlična sjedala kao u osobnim automobilima. Single Cab, uz sve to, pravna osoba može kupiti i kao gospodarsko vozilo, pa ju nakon odbitka PDV-a, ne stoji više 209.621 nego 167.697 kuna, dok se trošak za naš testni, s brojnim doplatama (metalik lak, poluautomatska klima, kuka za vuču…) u tom slučaju sa 295.351 spušta na puno zanimljiviju 236.281 kunu.

2.0 TDI 4MOTION

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 1968 ccm

Snaga 103 kW/140 KS pri 3500/min

Okretni moment 340 Nm pri 1600-2250/min

Pogon na sve kotače

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 518,1 x 194,4 x 182,0 cm

Osovinski razmak 309,5 cm

Teretni prostor 220,5 x 162,0 cm

Gume 255/60 R18

Masa/nosivost 1873/1245 kg

Ispuh CO2 192 g/km

Najveća brzina 167 km/h

0-100 km/h 12,9 sekundi

Potrošnja 8,5 l/100 km

CIJENA 209.621 kuna

S DOPLATAMA 295.351 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 08:11