Citroen je domaćim novinarima predstavio svoj najveći SUV C5 Aircross u osvježenom izdanju, poznate su cijene, a atraktivni SUV se već može naručiti u salonima.
Odmah je vidljivo: kako bi ostao konkurentan u odnosu na novije rivale, po pitanju izgleda najveće se izmjene odnose na prednji kraj koji sada djeluje modernije nego kod prethodnika.
Očitava se to kroz decentniju rešetku hladnjaka s manjim svjetlima koja sada imaju po dvije vodoravne led trake koje se nastavljaju na linije maske, a pridružuje im se novi amblem marke.
Citroenov SUV u novom izdanju sprijeda sada djeluje moćnije i masivnije, s dinamičnije oblikovanim prednjim branikom i naglašeni otvorima (slično kao kod redizajna C3 Aircrossa), a straga su sada svjetla s novom grafikom.
U kabini također ima novosti: preuređeni kokpit sada je izveden u stilu onog kod modela C5 X, a najuočljivija promjena je novi infotainment sustav, koji ima 10-inčni zaslon.
Pridružuju mu se tanji središnji otvori za zrak i preuređena središnja konzola s minimalističkom ručicom za izmjenu brzina. Kupci će također pronaći nova sjedala Advanced Comfort, koja imaju dodatne obloge, kao i funkcije grijanja i masaže.
Sve to trebalo bi mu dati prednost pred konkurentima poput Volkswagena Tiguana, Mazde CX-5 ili Opela Grandlanda, kao glavnih suparnika.
Kod osvježavanja su se u Citroënu vodili trima vrijednostima - prestiž, moderan izgled i dinamičnost, a osim njegovih poznatih jakih strana poput udobnosti i modularnosti, novi model se ističe snažnijim karakterom koji je postignut strukturiranim vanjskim izgledom te modernijim i kvalitetnijim bojama i materijalima korištenim u unutrašnjosti.
U kabini mjesta kao u priči: straga ima mjesta za troje odraslih u tri odvojene sjedalice identične veličine koja su pomiču za 15 cm naprijed ili unazad ovisno trebate li više prostora u prtljažniku ili za noge putnika. Prtljažnik obujma 720 litara (600 kod plug-in hibridne verzije) primit će prtljagu velike obitelji.
Sve na ovom SUV-u ponovo ukazuje da je napravljen za obitelj i za duga putovanja.
Pomoć vozaču autonomije razine 2 (ADAS) dobro dođe kod krstarenja otvorenim cestama, a sadrži prilagodljivi tempomat, aktivno održavanje trake, automatsko kočenje u nuždi i kontrolu mrtvog kuta.
Motorna ponuda i cijene: osnovni benzinski model sa 1,2-litrenim Puretech 3-cilindarskim turbo benzincem s početnom opremom Feel stoji 232.740 kuna, a s automatikom 250.340 kuna do registracije.
U ponudi je i poznati 1,5-litreni 4-cilindarski BlueHDi dizelaš također sa 130 KS, koji je nešto skuplji, odnosno stoji 256.085 kuna s ručnim mjenjačem ili 273.945 kuna s automatikom, a dostupna je i plug-in hibridna verzija s 225 KS kao vrh ponude, i to po cijeni od 341.408 kunu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....