Aktualna generacija Peugeota Partnera u prodaji je sada već 8 godina pa mu ne treba posebno predstavljanje. Stoga je osvježavanje ove druge generacije uključilo i neke tehničke dorade, ponajprije pod prednjim poklopcem. Glavni trag posla koji su na Partneru obavili Peugeotovi inženjeri je estetske prirode, a primjetan je u obliku maske hladnjaka s velikim lavom i kromiranim okvirom, kakvu sad ima većina kućnih modela.
Novi stil odgovara i Partneru posebno u kombinaciji s novooblikovanim branicima, koji u Outdoor izvedbi poput naše testne dolaze u crnoj boji. Benefit: dodatno su otporni na udarce i sitnija oštećenja kakvih često ne manjka kod korištenja ovakvih MPV vozila. Usto, u odnosu na standardni Tappe, outdoor izvedba je povišena 7 milimetara naprijed i 10 straga, što ne zvuči mnogo, no pomaže pri penjanju na rubnjake ili izlasku s ceste. Dobro: od frcanja kamenčića motor odozdo štiti i posebna zaštita. U kutijastoj karoserij i najviše plijeni unutarnja prostranost. Tri odvojena sjedala straga koja se preklapaju i vade kako vas volja su praktičan detalj, a osim što su jednakih dimenzija, pridonosi to i prijevozničkim sposobnostima.
Sa pet sjedala prtljažnik prima 675 litara do police ili 1350 litara do krova, ako se ona u drugom redu preklope, brojka raste na 2650, a ako se sasvim izvade, sve do 3000 litara. Pristup prtljažniku zahvaljujući golemim petim vratima je pristupačan, no zbog velike površine uvijek se dobro parkirati malo dalje od neke prepreke kako bi se i mogla odignuti. Zato se na stražnja sjedala kroz klizna vrata moguće zavući i na najužem parkingu. Ponuda motora također je osvježena, a možda i najpopularniji izbor tu bi mogao biti srednje snažna izvedba 1,6-litrenog start/stop turbodizelaša sa 100 KS (tu su još i 75 i 120 KS). Radi prilično mirno, dobro je izoliran, a sa 254 Nm pri 1750 okretaja i jako fino povuče, no posebno osvaja sjajnim ispuhom od 109 g/km i štedljivošću.
Tvornica deklarira prosjek od 4,1 litre, no ni naš rezultat od 5,2 litre nije bio loš. U vožnji se Outdoor lijepo vozi bez stresa, upravljač je lagan, a premda je osjetnije naginjanje u zavojima ne utječe na sigurnost ili ciljane prolaske putanjama koje si odredite u zavojima. Na koncu, Partner Tapee Outdoor voljet će obitelji i oni kojima treba 'kombi' za posao istodobno,a s Outdoor paketom čak će moći i na makadam, plažu i izlete u prirodu. Cijena za testni primjerak, s ovećim popisom doplata, iznosi 163.355 kuna, ali bez njih Outdoor stoji 145.070 kuna. Slabije opremljena verzija sa dizelašem 75 KS, k tome, dostupna je već za 136.700 kuna. Sasvim pošteno...
1.6 BLUEHDI
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1560 ccm
Snaga 73 kW/100 KS pri 3750/min
Moment 254 Nm pri1750/min
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 438 x 181 x 181 cm
Osovinski razmak 273 cm
Prtljažnik 675-3000 l
Gume 215/55 R16
Masa 1374 kg
Ispuh CO2 109 g/km
MJERENJA
Brzina 166 km/h
0-100 km/h 12,4 sekunde
Potrošnja 5,0 l/100 km
Cijena 145.070 kuna
S doplatama 163. 355 kuna
OPREMA OUTDOOR: ovjes izdignut 7 mm naprijed i 10 mm straga • zaštita ispod motora • crni branici, ručice i bočne lajsne • krovni nosači • tri individualna modularna sjedala u drugom redu • naslon za ruku na vozačkom i suvozačkom sjedalu • pretinac iznad vjetrobrana • putno računalo • diodna dnevna svjetla • svjetla za maglu • centralno daljinsko zaključavanje • regulator brzine...
DOPLATE: metalik lak • 16-colni alu-naplaci • automatska dvozonska klima • pomoć pri parkiranju unatrag i el. preklapanje grijanih retrovizora • paket zaštite za djecu • upravljač presvučen kožom • višenamjenski dodirni zaslon za radio + zvučnici 4 x 25W, Bluetooth, jack i USB utičnica, komande na upravljaču, Mirror ScreeN / Ukupno 18.285 kuna
---
Kako bismo novi Autoklub.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Autoklub.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr/autoklub.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....