OSVAJA ŠTEDLJIVOŠĆU

TEST: OPEL MERIVA 1.6 CDTI Novi motor pije na kapaljku

Meriva je nabacila facelift,a još važnije, stigao je štedljiv 1.6 CDTi sa 136 KS
 FOTO: Ivan Lacković

Odličan motor! Bio je to naš prvi dojam već prvog dana testiranja Opel Merive s novim 1,6-litrenim dizelašem od 136 KS. Istina, loših dizelaša danas više gotovo i da nema… Ima dobrih, vrlo dobrih i odličnih, a ovaj Merivin po karakteristikama stvarno zaslužuje poziciju u samom vrhu. I, rekli bismo bolje ikad nego nikad: taj je motor u Opelovoj ponudi sada konačno sasvim istisnuo dosadašnjeg ostarjelog 1,7-litrenog prethodnika Isuzuovih korijena. Pravi je užitak rukovati i novim 6-stupanjskim mjenjačem koji se odlično slaže s motorom i u praksi lagano i precizno prolazi kroz svih šest stupnjeva.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Motor je pritom vrlo tih i ugodan, a uz raskošnih 320 Nm uvjerljiv u svim režimima vožnje. Dobar dojam stavlja i zbog toga što vuče fino i ujednačeno, a pritom se često zadovoljava i s manje od 6 l/100 km! Veliki napredak u svakom smislu... S ovakvim pogonom Meriva konačno ostavlja dojam sazrelog gradskog jednovolumena podjednako sposobnog za svakodnevni gradski šušur, ali i duža obiteljska putovanja u što smo se uvjerili krstareći više puta autocestom prema Jadranu. Po pitanju izgleda - on je osvježen, dodano je više kroma na novoj masci, nova svjetla te nova paleta boja, a opsežnijih zahvata istini za volju i nije bilo.

Unutrašnjost kao i do sada nudi vrhunsku prostranost, a u kabinu se ulazi kroz fantastično osmišljeno otvaranje vrata nasuprot. Pristup stražnjoj, ali i prednjoj klupi, zahvaljujući činjenici da se stražnja vrata otvaraju pod kutem od 84 stupnja, ne može biti lakši. Osjećaj za volanom također je ostao isti: povišen položaj sjedenja osigurava preglednost u svim smjerovima, a zahvaljujući povišenoj konzoli ručica mjenjača je uvijek na dohvat ruke. Zbunjujuće: prava šuma prekidača na središnjoj konzoli i dalje je prisutna što traži privikavanje, no napredak je IntelliLink sustav za jednostavno povezivanje smartphonea (dolazi uz doplatu).

Putnici straga kao i dosad uživaju u smještaju koji se zahvaljujući FlexSpace sjedalima lako i brzo konfigurira prema trenutnoj potrebi, a prtljažnik s osnovnih 400 l u trenu može narasti i do 1500 l. Financije: naša testna Meriva je osim najbogatijeg paketa Cosmo Plus (141.000 kuna) imala i solidnu zbirku doplata, pa joj je cijena narasla na 155.000 kuna, no početna cijena Merive s novim sjajnim 1,6-litrenim CDTI motorom od 136 KS starta od 128.300 kuna.

MERIVA 1.6 CDTI COSMO PLUS

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cil.

Obujam 1598 ccm

Snaga 100 kW/136 KS pri 3500-4000/min

Moment 320 Nm pri 2000/min

Pogon na prednje kotače

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 429 x 181 x 161,5 cm

Osovinski razmak 264,5

Prtljažnik 400-1500 litara

Gume 205/55 R16

Masa 1430 kg

Ispuh CO2 116 g/km

Brzina 197 km/h

0-100 km/h 9,9 sekundi

Potrošnja 6,1 l/100 km

CIJENA 141.000 kn

S DOPLATAMA 155.000 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. listopad 2024 17:31