Nećemo pogriješiti ako kažemo da je novi CLA možda i jedan od najljepše oblikovanih novih Mercedesa, posebice ako je riječ o izvedbi sa sportskim aerodinamičkim paketom AMG Line. Radi se o iznimno zgodnom modelu koji privlači poglede i za kojim se ostali sudionici u prometu okreću, pa možemo ustvrditi da su u Mercedesu s modelom CLA pogodili u sridu. Za sve do nedavno dosta tradicionalističku marku, Mercedes je s novom kompaktnom obitelji koja nosi oznaku A, a kojoj pripadaju kompaktna A-klasa, crossover GLA, obiteljska B-klasa i naravno coupe limuzina CLA, privukao novu generaciju kupaca koji su dosad kupovali aute neke druge marke. Interes je za nove mladenačke kompaktne modele, a posebice CLA zapravo toliko velik, da je Mercedes odavno uveo i treću smjenu u svojim pogonima.
POGLEDAJTE FOTOGALERIJU
Dakle, kontroverzna odluka o gradnji limuzine s prednjim pogonom pokazala se ispravnom. O čemu se zapravo radi, i čemu CLA duguje takav interes provjerili smo na testu. Jasno, vanjski izgled 460 cm duge atraktivne limuzine nigdje ne prolazi neprimijećeno, a sjedeći u udobnim sportskim sjedalima za upravljačem uživa i vozač, dok je interijer, premješten iz A-klase ovdje dodatno ukrašen brojnim sportskim detaljima paketa AMG Line. No putnici straga na smještaj bi mogli imati zamjerke, Naime, zahvaljujući sportskoj coupeovskoj liniji krova koja naglo pada prema stražnjem kraju, i premda ulazak straga olakšavaju dvoja dodatna vrata, treba se dobro sagnuti kako bi se ušlo na stražnju klupu. Posebice visoki putnici… A kada sjednete straga, tijesno postaje za glave. Stoga, starije putnike radije sjednite na prednje suvozačko sjedalo, a ako vam generalno treba više prostora i praktičnosti radije birajte modele GLA ili B-klasu, jer ovaj je auto stvoren za coupeovsko uživanje u vožnji, najbolje u dvoje, ili s manjom djecom straga. S druge strane zamjerki na prtljažnik obujma 470 litara nemamo.
Po pitanju pogona, testni je model 220 CDI pogonio 2,1-litreni dizelaš sa 170 KS i 350 Nm, uparen s DCT7 automatikom s dvije spojke koji prebacuje bez trzaja kako smo već i navikli kod Mercedesovih automatika. No, koristi lamelnu spojku, a ne pretvornik okretnog momenta, pa je efikasniji od ostalih Mercedesovih mjenjača. Usto, zahvaljujući 7 stupnjeva motor može stalno biti blizu optimalnog radnog područja što je povoljno za potrošnju. A ona se tijekom testa prosječno kretala oko šest litara što je više nego povoljna brojka, između ostalog i zahvaljujući start/stop sustavu koji štedi i do pola litre u gradu. Izvedba poput testne uz paket AMG Line s nižim podvozjem i naplacima od 18 cola, te uz sjajno podešen upravljač, uz minimalna naginjanja donosi pravi užitak u vožnji. Na koncu dolazimo i do cijene koja je prava Mercedesovska… Testni primjerak, naime, do registracije stoji 335.120 kuna, a uz sve doplate čak 379.780 kuna. Za utjehu, početni model CLA 180 BlueEFFICIENCY sa 122 KS za 245.476 kuna, a nije bitno manje atraktivan.
MERCEDES CLA 220 CDI
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 2148 ccm
Snaga 125 kW/170 KS pri 3400-4000/min
Moment 350 Nm pri 1400-3400/min
Mjenjač automatski, 7 brzina
Dimenzije 463 x 178 x 143 cm
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 470 litara
Gume 225/40 R 18, Continental Contisport 5
Ispuh CO2 111 g/km
Brzina 230 km/h
0-100 km/h 8,2 sekunde
Potrošnja 6,1 l/100 km
Cijena 335.120 kn
S doplatama 379.780 kn
OPREMA AMG LINE
17- colni laki naplaci * automatski klima-uređaj * ESP * šest zračnih jastuka i zračni jastuk za koljena vozača * nadzor nad tlakom u gumama * tempomat s radarom Speedtronic * središnje daljinsko zaključavanje * automatski mjenjač sa dvije spojke i sedam brzina * USB ulaz * DPF filtar čađe...
DOPLATE
AMG line paket (22.550 kn) * 18-colni AMG laki naplaci (3630 kn) * biksenon svjetla (8800 kn) * aktivna pomoć pri parkiranju (7095 kn) * zatamnjena stražnja stakla (2585 kn)
UKUPNO 44.660 KUNA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....