ELEGANTNI SPORTAŠ

TEST Infiniti G Coupe 37 S Premium: Vučji karakter u janjećoj koži

Elitni japanski coupe, s atmosferskim benzincem od 320 KS, počiva na tehnologiji Nissana 370Z i poštovanja je vrijedna kombinacija limuzinske profinjenosti i sportske oštrine

Sinonim za Infiniti već godinama je luksuzni SUV model FX, ali ništa manje zanimljiv dio priče je elegantni sportaš sa četiri sjedala G Coupe, s uzdužno smještenim 3.7 V6 motorom od 320 KS i stražnjim pogonom. Cijenom osnovne verzije od 53.400 eura dolazi na megdan BMW-u 335i Coupe (306 KS za 59.655 eura) i Audiju A5 3.2 FSI quattro (265 KS za 56.800 eura). Raskošno opremljen testni primjerak, u hedonističkom paketu S Premium, vrijedi 63.540 eura. Tehnološki gledano, Infiniti je zapravo plemenitija i sofisticiranija sorta Nissana 370Z, od kojeg preuzima temeljito i do neprepoznatljivosti dorađene podvozje, motor i mjenjač.

Globalno, japanski premium coupe i nije nov igrač. Lansiran je još 2007., a svjež je samo na europskom tržištu, na kojem Infiniti ozbiljnije nastupa tek od proljetos. Dizajn mu je razmjerno pitom, više elegantan nego sportski rabijatan i vidi se da je krojen po standardima probirljivog američkog tržišta, za Infiniti od najveće važnosti.

Niska, prebogato opremljena i gotovo limuzinski profinjena unutrašnjost, također je malo carstvo hedonizma. Čak i na stražnja dva sjedala za koljena nije skučeno, samo strmo padajući krov ograničava prostor iznad glava. Jasno, materijali su visokokvalitetni, izrada besprijekorna, Boseova glazba fantastično ispunjava coupeovski prostor pa uz otmjen miris kože sve zrači dozom elitizma. Idilu kvari tek nekoliko detalja, poput nekih prekidača raštrkanih lijevo ispod upravljača. Nije se lako otprve snaći niti na središnjoj konzoli, a vrlo tijesan prostor između sjedala i vratiju bez prozorskih okvira otežava precizno podešavanje sjedala.

Ispod prednje haube smješten je dotjerani Nissanov veliki V6 od 320 KS, s performansama koje već na papiru pobuđuju strahopoštovanje. Pritiskom na srebrnu tipku snažno zagrglja, a jačim stiskanjem gasa oštro zareži. Adrenalin provrije u trenu, a tvrda papučica spojke i krut mjenjač uklapaju se u dojam o dvostrukom karakteru auta: vučjoj ćudi i sportskom, pravom muškom coupeu pod vanjskom krinkom profinjenosti i gospoštine. Snage je napretek, toliko da na mokroj podlozi prijenos snage putem valjkastih stražnjih guma mora obuzdavati ESP.

Isključi li se elektronski anđeo čuvar (a može se isključiti u potpunosti!) Infiniti za iskusne postaje prava drifterska mašina i ekspresni potrošač guma. Za neiskusne takva vožnja može se u trenu pretvoriti u opasnu igru ruskog ruleta. Izravnosti upravljača i moćnim kočnicama, koje doslovce ukopavaju 1,7 tona težak coupe, nema se što prigovoriti, dok je posebno iznenađenje ovjes.

Limuzinski je udoban, iznenađujuće meko guta neravnine, a s druge strane u sklopu s krutom platformom i stražnjim pogonom, potpomognutim zakretnom geometrijom stražnjih kotača (4WAS) perfektno i s lakoćom vodi 4,7 metara dugačak coupe velikom brzinom kroz zavoje. O ponašanju na ravnom suvišno je trošiti riječi. Superiornim performansama, mirnoćom i milozvučnim radom velikog atmosferskog benzinca Infiniti je gospodar lijeve trake, kojeg bi na kraju vožnje rado parkirali u svoju garažu…

CIJENA 62.590 EUR/TESTNI MODEL 63.540 EUR



OPREMA S PREMIUM: inteligentni tempomat * zaslon osjetljiv na dodir visoke rezolucije s kontrolerom * parkirna kamera * glasovno upravljanje navigacijom 30 GB HDD s 3D vodičima i Michelin vodičima * Bose Premium sustav * CD/DVD čitač raznih formata s 10 GB glazbe * alu felge 19 cola * koža * sportski ovjes s aktivnom stražnjom osovinom (4WAS)* diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD) * električni paket sjedala i prozora * biksenon svjetla…

DOPLATA: metalik lak 950 eura

+ snaga motora, sjajan kompromis udobnosti i čvrstog ležanja, isključivanje ESP-a, raskošna oprema, prostranost

- u gradu tvrd mjenjač i spojka, raštrkani prekidači, malo mjesta za ruku pri podešavanju sjedala

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE



MOTOR

Vrsta: benzinski, atmosferski, promjenjivo otvaranje ventila VVEL

Cilindri/ventili: V6/24V

Obujam: 3696 ccm

Snaga: 235 kW/320 KS pri 7000/min

Moment: 360 Nm pri 5200/min

PODVOZJE

Pogon: stražnji

Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva

Ovjes: neovisan, x

Kočnice: sprijeda i straga diskovi 355/350 mm, ABS/ESP

Gume: sprijeda 225/45 R 19, straga 245/40 R 19

KAROSERIJA

Dimenzije: 465,5x182x139,5 cm

Osovinski razmak: 285 cm

Prtljažnik: 275 litara

Spremnik goriva: 80 litara

Masa: 1750 kg

PERFORMANSE

Brzina: 250 km/h

0-100 km/h: 5,8 sekundi

Potrošnja: 15,3/7,9/10,6 l/100 km

Potrošnja na testu: 13,3 l/100 km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 10:25