Drugu generaciju Citroena C1 nedavno smo testirali s osnovnom opremom Feel i platnenim krovom, a sada je red došao i na bogatiju izvedbu Shine, s klasičnim tvrdim krovom. Privlačan nastup, između ostaloga, francuski blizanac Toyote Aygo može zahvaliti atraktivnoj crvenoj boji Agrume, koja stiže uz doplatu od 1290 kn, kao i atraktivnim 15-colnim aluminijskim naplacima. Osim toga, kućišta retrovizora i kvake vrata dolaze u boji karoserije, a bočna linija ispod prozora ukrašena je kromiranim letvicama, tako da šminke ne nedostaje...
Bogatija oprema u ionako razigranu putničku kabinu donosi i nagovještaj luksuza, za koji je možda i ponajviše zaslužan veliki središnji zaslon u boji, dijagonale 7 inča (18 cm) i osjetljiv na dodir, koji je zamijenio jednostavan radio kakav dolazi uz osnovni model. Na istom je tragu i konzola s prekidačima automatske klime, koja djeluje nešto ozbiljnije od one ručnoga. No, sve bitno zapravo je slično. Zanimljivo, CD čitača nema (tu su zato USB i aux priključci), za volanom se sjedi prirodnije nego u prethodniku, upravljač je mesnat i lijepo leži u rukama, a ručica mjenjača je osjetno preciznija i brža.
Osjećaj prostranosti, također, znatno je izraženiji nego ranije, baš kao i stabilnost u vožnji te udobniji ovjes, kao i sveprisutan dojam veće kvalitete izrade. Pod prednjim poklopcem i ovdje je dobro poznati, dorađeni 1,0-litreni trocilindarski benzinac sa 68 KS, koji se pritiskom na gas javlja prepoznatljivim zvrndanjem, a zahvaljujući masi od 840 kg malog će Citroena potjerati do solidnih 155 km/h. U gradskoj je vožnji je primjereno živahan, no nedostatak elastičnosti, posebno kad se vozi više od jednog putnika, postaje primjetan izlaskom na otvorenu cestu.
No, tko kupuje mali gradski auto na umu zacijelo ionako nema obaranje brzinskih rekorda. Zato je važnije spomenuti da C1 u prosjeku, uz uglavnom gradsku vožnju, troši nešto više od pet litara benzina. Zahvaljujući jednostavnom pristupu stražnjoj klupi, ali i prtljažniku koji u startu broji 196 litara, a može se povećati sve do 780, C1 nudi i dozu praktičnosti kakva se niti ne očekuje od gradskog minija. Doduše, prozori na stražnjim vratima otvaraju se samo djelomično, na kant, a pri zatvaranju staklenih petih vrata uputno je biti nježan, jer znaju prilično tresnuti. Sve u svemu, Citroen C1 Shine itekako ima šarma, ali njega treba i platiti. Testni primjerak s doplatama stoji više od 95.000 kuna...
C1 1.0 VTi 68
TEHNIČKI PODACI
Motor benzinski, 3 ci.
Obujam 998 ccm
Snaga 51 kW (68 KS) pri 6000/min
Moment 95,5 Nm pri 4800/min
Pogon prednji
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 346,6 x 161,5 x 146 cm
Osovinski razmak 234 cm
Prtljažnik 196/780 litara
Gume 165/60 R15
Masa 840 kg
Ispuh CO2 95 g/km
MJERENJA
Brzina 155 km/h
0-100 km/h 14,3 sekundi
Potrošnja 5,3 l/100 km
CIJENA 87.608 kn
S DOPLATAMA 95.019 kn
OPREMA SHINE: brojač okretaja * limitator * naplatci od lake legure 15” * vanjski električni i grijani retrovizori * upravljač presvučen kožom * zračni jastuk za vozača i suvozača * bočni zračni jastuci * ESP * diodna svjetla * centralno zaključavanje * sjedalo vozača podesivo po visini * bočne kromirane letvice...
DOPLATE: crvena boja Agrume * rezervni kotač * pomoć pri parkiranju sa 7“ ekranom * paket automatska klima. UKUPNO 7411 kn
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....