Vozili smo

Prostrani hibridni SUV za 29.690 eura: Na domaće tržište stigao Renault Symbioz

Hibridni pogon 1.6 E-Tech s ukupno 143 KS i 250 Nm zasad je jedini u ponudi

Renault Symbioz

 Renault

Na domaće tržište stigao je novi Renault zanimljivog imena Symbioz. Riječ je o hibridnom SUV modelu C segmenta koji će se u gami francuske marke smjestiti između Captura i Australa, a pridružuje se ponudi E-Tech hibridnih modela te vozi na proširenoj verziji platforme CMF-B na kojoj se već kotrljaju Clio, Captur i Megane Conquest.

image

Renault Symbioz

Renault

Novi Renault (dugačak 4,41 metara, 17 cm više od Captura, 10 manje od Australa) dobio je prepoznatljivu obiteljsku uniformu s licem u skladu s novim vizualnim izričajem marke, ali i potpuno novim, hi-tech dizajnerskim rješenjima stražnjeg dijela.

image

Renault Symbioz

Renault

Uz sedam boja karoserije, dostupni su kotači dimenzija od 17 do 19 cola, a dio upečatljivog izgleda je i stakleni termo krov Solarbay koji se tehnologijom aktivnih tekućih kristala automatski zatamnjuje ovisno o jačini sunčeve svjetlosti.

image

Renault Symbioz

Renault

Symbioz strukturu armaturne ploče dijeli s novim Capturom, ispred vozača je digitalni zaslon od 10,3 inča, na sredini je 10,4-inčni okomiti dodirni zaslon s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama.

image

Renault Symbioz

Renault

Važan adut je i prtljažnik čiji obujam varira od 492 do 642 litre ovisno o položaju klizne stražnje klupe (pomiče se za 16 centimetara). Kada su stražnja sjedala preklopljena, obujam iznosi 1582 litre.

image

Renault Symbioz

Renault

Za pogon brine hibridna arhitektura koja kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 94 KS, pametnim ‘dog-clutch‘ mjenjačem i baterijom od 1,3 kWh.

image

Renault Symbioz

Renault

Symbioz uvijek kreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u električnom načinu rada do 80 posto vremena u gradskoj vožnji.

Iako tvornica navodi prosjek od 4,6 litara, nama je Symbioz u mješovitim uvjetima na ruti od Zagreba do Suhopolja trošio litru više - što je za ovako motorizirani SUV težak tonu i pol - vrlo dobar rezultat.

Solidni su i podaci o ubrzanju, do stotke dolazi za 10,6 sekundi, od 80 do 120 za sedam, a brzina je ograničena na 170 km/h.

image

Renault Symbioz

Renault

Hibridni pogon 1.6 E-Tech s ukupno 143 KS i 250 Nm zasad je jedini u ponudi, a iduće godine stiže blagohibridni benzinac.

Symbioz je u Hrvatskoj dostupan za 29.690 eura (oprema Evolution). U ponudi su još tri paketa opreme (Techno, Techno Esprit Alpine i Iconic) s cijenama do 34.490 eura.

image

Renault Symbioz

Renault

Renault do kraja godine nudi vrijedne pogodnosti za kupce poput 10-godišnjeg jamstva, bona za gume te kupovinu na tri rate bez kamata.

image

Renault Symbioz cjenik

image

Renault Symbioz

Renault
image

Renault Symbioz

Renault
image

Renault Symbioz

Renault
image

Renault Symbioz

Renault
image

Renault Symbioz

Renault
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. listopad 2024 16:37